Powiat Ząbkowicki ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Sienkiewicza 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8162800 , fax. 074 8162850
- Data zamieszczenia: 2011-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ząbkowicki
ul. Sienkiewicza 11 11
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 074 8162800, fax. 074 8162850
REGON: 89071840300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa -Urządzeń komputerowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych -Urządzeń komputerowych. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Skaner wielkoformatowy - 1 szt. 2) Ploter kolorowy wielkoformatowy -1 szt. 3) Monitor LCD 24 cale - 1 szt. 4) Kolorowa drukarka atramentowa A3 - szt.1 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa specyfikacja techniczna urządzeń komputerowych, będąca załącznikiem nr 1 i 2 do SIWZ. 3. Wykonawca na dostarczone urządzenia udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres wymieniony w specyfikacji technicznej urządzeń komputerowych. Okres gwarancji liczy się od daty podpisania protokołu zdawczo- odbiorczego. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt oraz ryzyko do siedziby Zamawiającego w Ząbkowicach Śl. ul. Prusa 5 oraz zainstaluje i sprawdzi działanie urządzeń. 5. Dostarczone urządzenia komputerowe winny posiadać stosowane certyfikaty, bądź znaki towarowe. 6. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi jeżeli rzeczone normy obowiązują w zakresie poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302161100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW / AZ / PN-50 / 16 Dostawa 2 skanerów na potrzeby Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Zakup skanera dziełowego A1 wraz ze sterującym zestawem komputerowym
Dodano: 2014-08-29 - Dostawa skanerów komputerowych, czytników kodów kreskowych, drukarek kodów kreskowych w projekcie Digitalizacja archiwum miejskiego we Wrocławiu wraz z elektronicznym zdalnym systemem dostępu do dokumentacji.
Dodano: 2014-04-25 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i licencjami dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Sprawa RAP.272.13.2014
Dodano: 2014-02-07 - Rozbudowa Pracowni Digitalizacji w Archiwum Państwowym we Wrocławiu poprzez zakup urządzeń skanujących
Dodano: 2013-10-14 - Dostawa skanera dziełowego wraz z komputerem i monitorem.
Dodano: 2013-01-21 - Zakup dwóch skanerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach
Dodano: 2012-03-12