Przetargi.pl
Dostawa skanerów komputerowych, czytników kodów kreskowych, drukarek kodów kreskowych w projekcie Digitalizacja archiwum miejskiego we Wrocławiu wraz z elektronicznym zdalnym systemem dostępu do dokumentacji.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa skanerów komputerowych, czytników kodów kreskowych, drukarek kodów kreskowych w projekcie Digitalizacja archiwum miejskiego we Wrocławiu wraz z elektronicznym zdalnym systemem dostępu do dokumentacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu tj.: - Skaner komputerowy - 60 szt. - drukarka kodów kreskowych - 50 szt. - czytnik kodów kreskowych - 60 szt. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa. 3.Wykonawca dostarczy sprzęt do Urzędu Miejskiego Wrocławia, w miejsce wskazane przez Urząd na 3 dni przed planowaną dostawą. 4.Przedmiot umowy zostanie dostarczony i wniesiony do pomieszczeń Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, po uprzednim uzgodnieniu terminu dostawy z Zamawiającym. 5.Sprzęt dostarczony zostanie wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do pracy na stanowisku, w szczególności kable przyłączeniowe do sieci elektrycznej i logicznej. 6.Protokół odbioru stwierdza kompletność, poprawność i zgodność dostawy z zamówieniem. 7.Podpisanie protokołu odbioru sprzętu w ramach dostawy nie pozbawia Zamawiającego prawa do zgłaszania reklamacji z tytułu jego jakości. Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących jakości dostarczonych przedmiotów umowy za pomocą pisma, faksu lub poczty elektronicznej, które to formy są wiążące dla Wykonawcy. 8.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na pełnowartościowy na własny koszt. 9.Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013 pn. Digitalizacja archiwum miejskiego we Wrocławiu wraz z elektronicznym zdalnym systemem dostępu do dokumentacji określonego umową o dofinansowanie nr: UDA-RPDS.02.02.00-02-030/09-00 Serwis gwarancyjny 1.Zamawiający wymaga, aby na dostarczany sprzęt Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji w zakresie części i robocizny. 2.Wykonawca gwarantuje funkcjonowanie urządzeń i sprzętu zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną i użytkową. 3.W okresie gwarancji Wykonawca będzie nieodpłatnie usuwał wszystkie awarie i usterki uniemożliwiające lub utrudniające ciągłą pracę sprzętu. 4.Awarie oraz usterki będą zgłaszane przez użytkownika lub Zamawiającego za pomocą faksu lub poczty elektronicznej przekazanej do siedziby Wykonawcy. Zgłoszenie zawierać będzie nr seryjny sprzętu, jego nr inwentarzowy, model (podstawowe parametry), lokalizację sprzętu (adres i nr pokoju), numer zgłoszenia, dane osoby zgłaszającej, datę i godzinę sporządzenia zgłoszenia, opis uszkodzenia. 5.Wykonawca rozpocznie akcję serwisową w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia, usunie usterki i przywróci pełną sprawność sprzętu w terminie do 4 dni roboczych. Podjęcie akcji serwisowej polega na osobistym przybyciu do miejsca, w którym znajduje się zgłaszany do naprawy sprzęt. 6.Akcje serwisowe realizowane będą na miejscu u użytkownika w godzinach dostosowanych do pracy jednostki zgłaszającej awarię. 7.W przypadku, gdy po przeprowadzeniu diagnostyki uszkodzenia sprzętu, Wykonawca stwierdzi, że przywrócenie jego sprawności przekroczy gwarantowany okres 4 dni roboczych, o którym mowa w ust. 5 Wykonawca dostarczy własnym transportem i udostępni użytkownikowi równoważny sprzęt zastępczy na czas przewidziany na naprawę. Do dostawy, konfiguracji i instalacji sprzętu zastępczego stosuje się zasady jak dla dostaw nowego sprzętu, z wyjątkiem sporządzania protokołu odbioru dostawy i instalacji. Fakt dostarczenia sprzętu zastępczego odnotowuje się na zgłoszeniu awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302161100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach