Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 00-975 Warszawa, ul. Rakowiecka 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8498085, 8495027 , fax. 022 8498085, 8495027
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Rakowiecka 4 4
00-975 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8498085, 8495027, fax. 022 8498085, 8495027 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń drukujących i graficznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń drukujących i graficznych (plotery, drukarki, skanery i aparaty cyfrowe) z instalacją i szkoleniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429620007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych);
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1 Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że realizował w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 dostawy o wartości co najmniej 150.000 zł netto każda, o podobnym zakresie (t.j. dostawy urządzeń drukujących i graficznych) z podaniem przedmiotu dostaw, dat i wartości oraz odbiorców dostaw oraz załączą dokument lub dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych dostaw zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wraz z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. Wykonawcy składający ofertę wspólnie załączają do oferty następujące dokumenty: 4. Dokument wymieniony w punkcie 2 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie. 5. Dokumenty wymienione w punkcie 1 i 3 składają wykonawcy wspólnie. 6. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa do NBP cyfrowego urządzenia kopiująco-drukującego w kolorze wraz z zainstalowaniem oraz wykonaniem kompleksowej obsługi serwisowej
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa biurowych urządzeń drukujących
Dodano: 2015-01-09 - Rozbudowa systemu centralnego wydruku oraz dostawa biurowych urządzeń drukujących w podziale na trzy części
Dodano: 2014-10-29 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących
Dodano: 2014-10-15 - Rozbudowa systemu centralnego wydruku oraz dostawa biurowych urządzeń drukujących
Dodano: 2014-08-29 - Serwis i konserwacja systemów drukujących firmy XEROX dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych
Dodano: 2014-03-20 - Serwis i konserwacja systemów drukujących firmy XEROX dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych
Dodano: 2014-03-04 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-01-29 - Serwis i konserwacja systemów drukujących firmy XEROX dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych
Dodano: 2014-01-29