Przetargi.pl
Dostawa urządzeń do technologii uzdatniania

Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4504901 , fax. (056) 4504934
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 28/30 28/30
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4504901, fax. (056) 4504934
    REGON: 87048561800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń do technologii uzdatniania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń do technologii uzdatniania. Jakość wymienionych urządzeń winna odpowiadać wymogom określonym przez Polskie Normy oraz wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. Zamówienie podzielono na cztery części: Część 1 - Urządzenia do dezynfekcji wody promieniami UV 1.Urządzenie do dezynfekcji wody promieniami UV dla niżej wymienionych parametrów (1 szt.):Przepływ wody 600m3/h, Transmitancja UV - 80 %,Dawka promieniowania na koniec żywotności promienników- 400 J/m2, Ciśnienie robocze-10 bar, Materiał reaktora- stał kwasoodporna, Temperatura wody- 10 stopni C, System regulacji intensywności promieniowania w zależności od przepływu, Automatyczny system czyszczący, Szafa zasilająco-kontrolna oraz kable zasilające, posiadające możliwość podawania informacji o aktualnym natężeniu promieniowania (W/m2), ilości przepracowanych godzin urządzenia, ilości załączeń urządzenia, Informujące o stanach alarmowych urządzenia, Możliwość wpięcia do systemu sterowania SCADA w Stacji Uzdatniania Wody, Atest Państwowego Zakładu Higieny o dopuszczeniu wyrobu do kontaktu z wodą pitną, Atest Państwowego Zakładu Higieny dla środka do czyszczenia osłon kwarcowych dopuszczający ten środek do kontaktu z wodą pitną. 2. Urządzenie do dezynfekcji wody promieniami UV dla niżej wymienionych parametrów (1 szt.):Przepływ wody 1000m3/h, Transmitancja UV - 80 %, Dawka promieniowania na koniec żywotności promienników- 400 J/m2, Ciśnienie robocze-10 bar, Materiał reaktora- stal kwasoodporna, Temperatura wody- 10 stopni C, System regulacji intensywności promieniowania w zależności od przepływu, Automatyczny system czyszczący, Szafa zasilająco-kontrolna oraz kable zasilające, posiadające możliwość podawania informacji o aktualnym natężeniu promieniowania (W/m2), ilości przepracowanych godzin urządzenia, ilości załączeń urządzenia, Informujące o stanach alarmowych urządzenia, Możliwość wpięcia do systemu sterowania SCADA w Stacji Uzdatniania Wody, Atest Państwowego Zakładu Higieny o dopuszczeniu wyrobu do kontaktu z wodą pitną, Atest Państwowego Zakładu Higieny dla środka do czyszczenia osłon kwarcowych dopuszczający ten środek do kontaktu z wodą pitną Część 2 - Pompy sieciowe 1.Pompa sieciowa pozioma jednostopniowa dwustrumieniowa (2 szt.): wydajność Q = 600 m3/h; wysokość podnoszenia: H=60,0 m.sł.w.; korpus: żeliwo; wirnik: żeliwo, lub brąz; wał: stal węglowa; tuleje ochronne wału: stal nierdzewna; łożyska: smar stały; uszczelnienie: sznurowe; sprzęgło dystansowe; praca pompy: na falowniku; Atest Państwowego Zakładu Higieny o dopuszczeniu wyrobu do kontaktu z wodą pitną 2. Pompa sieciowa pozioma jednostopniowa dwustrumieniowa (2 szt.): wydajność: Q = 1000 m3/h, wysokość podnoszenia: H=80,0 m.sł.w.; korpus: żeliwo; wirnik: żeliwo, lub brąz; wał: stal węglowa; tuleje ochronne wału:stal nierdzewna; łożyska: smar stały; uszczelnienie: sznurowe; sprzęgło dystansowe; praca pompy: z softstartem; Atest Państwowego Zakładu Higieny o dopuszczeniu wyrobu do kontaktu z wodą pitną Część 3 - Aeratory kaskadowe - 14 szt. Aeratory kaskadowe winny spełniać następujące parametry: ilość sztuk - 14 ; Wydajność od 80 do 125 m3/h, Efekt odgazowania na poziomie śladowych ilości CO2, H2S, NH3, Efekt napowietrzania dla wody o temp. 9 stopni C nie mniej niż 8 mgO2/dm3; Maksymalny gabaryt warunkujący możliwość wprowadzenia do pomieszczenia napowietrzania szerokość 1100 mm, wysokość 2000mm, Wykonanie ze stali nierdzewnej lub tworzywa sztucznego, Waga - nie więcej niż 700 kg, przy pełnym obciążeniu hydraulicznym, Wymuszony przepływ powietrza przez kaskadę (dostawa odpowiednio dobranego wentylatora wraz z kaskadą), Atest Państwowego Zakładu Higieny o dopuszczeniu wyrobu do kontaktu z wodą pitną Część 4 - Przepływomierze elektromagnetyczne Przepływomierze elektromagnetyczne winny spełniać następujące parametry: -średnica 150 - 14 szt. -średnica 250 - 1 szt. -średnica 350 - 1 szt. -średnica 400 - 1szt. -średnica 500 - 1 szt. Wszystkie dostarczone przepływomierze muszą posiadać czujnik przepływu i przetwornik pomiarowy w wersji rozłącznej, port komunikacyjny Motbus RTU, wyjście cyfrowe do komunikacji z systemem SCADA w SUW, wykonanie ze stali węglowej, protokół kalibracji na mokro w ramach dostawy. Wybrany zbiór informacji, jakie użytkownik powinien uzyskać z przepływomierza: Przepływ w %; Przepływ w wybranych jednostkach; Stan licznika przepływu do przodu (+); Stan licznika przepływu wstecznego (-); Stan licznika NETTO, czyli różnicowy; Prędkość płynącego medium; Wartość prądu na wyjściu prądowym; Stan elektrod pomiarowych; Dedykowany układ do detekcji pustego rurociągu (przepływomierz ma wykrywać powietrze w ilości mniejszej niż 5 % przekroju przepływomierza); Wartość sygnału pomiarowego MAX i MIN; informacje o uszkodzeniach; licznik godzin pracy, data 1-ej kalibracji i data ostatniej kalibracji; Sygnalizacja oraz opis usterek i inne. Dostawca zobowiązany jest wraz z dostawą urządzeń przekazać zamawiającemu: -wymagane i aktualne Certyfikaty zgodności lub Deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną dla dostarczonego kompletnego urządzenia; -Atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny o dopuszczeniu wyrobu do kontaktu z wodą pitną, -Dokumentację Techniczno-Ruchową (DTR) dostarczonych kompletnych urządzeń, sporządzoną w języku polskim, -instrukcję użytkowania urządzeń sporządzoną w języku polski, -karty gwarancyjne na kompletne dostarczone urządzenia; Dostawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji oferowanego zestawu urządzeń. Powyższą czynność wykona po zabudowaniu urządzeń przez wykonawcę Modernizacji SUW - Przedsiębiorstwo Budownictwa i Instalacji ABT sp. z o.o. Szkolenie należy przeprowadzić, po osiągnięciu przez dostarczone urządzenia żądanych parametrów technicznych zgodnych z SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia Dostawcy o gotowości Zamawiającego do przeprowadzenia szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429123005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Wadium dla każdej części zamówienia wynosi: Część 1 - 9000 PLN; Część 2 - 8000 PLN; Część 3 - 6000 PLN; Część 4 - 6000 PLN. 2. Forma wadium: 1)Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 27, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Dostawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Dostawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji oraz których części zamówienia dotyczy i w jakich kwotach, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Dostawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Dostawcy. 3) Postanowienie pkt. XI.2.2. SIWZ stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt. XI.2.1.b. SIWZ i XI.2.1.e SIWZ. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa Zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o. o. Adres: ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz; Numer konta: 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611; Kod Swift: BIGBPLPWXXX; IBAN:PL 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611; Bank: Bank Millennium z adnotacją: WADIUM - Dostawa urządzeń do technologii uzdatniania. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w sposób następujący: a) oryginał dokumentu - w kasie Zamawiającego (czynna codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt w godz. od 7:30 do 14:30), przy przekazaniu dokumentu osoba go składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie; b) kopia dokumentu - w ofercie; Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Dostawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Dostawcę. 2) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. 3) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Dostawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Dostawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dostawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Dostawcy zobowiązani są dostarczyć następujący dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Dostawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: a)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Dostawca musi legitymować się wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw urządzeń, odpowiednio dla każdej części zamówienia, o poniżej określonych parametrach: a) Urządzenia do dezynfekcji wody promieniami UV - przepływ wody min. 400 m3/h, co najmniej 1 sztuka; b) Pompy sieciowe poziome jednostopniowe dwustrumieniowe - przepływ wody min. 400 m3/h, co najmniej 1 sztuka; c) Aeratory kaskadowe - przepływ wody min. 50 m3/h, co najmniej 1 sztuka; d) Przepływomierze elektromagnetyczne - średnica min. 350 mm., co najmniej 1 sztuka.W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków, Dostawcy złożą wykaz wykonanych dostaw odpowiadających ww. parametrom z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz sporządzony zostanie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Dostawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: na część 1 - 100 000 PLN; na część 2 - 200 000 PLN; na część 3 - 50 000 PLN; na część 4 - 20 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Dostawcy zobowiązani są dostarczyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Dostawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. 2. Stosownie do treści art. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Dostawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. XI.1.1) SIWZ, XI.1.2) lit. a. SIWZ i XI.1.2) lit. c. SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. XI.1.2 lit. b., składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. XI.2.1. lit. a. SIWZ, pkt. XI.2.1. lit. c. SIWZ i XI.2.2. SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. XI.2.1. lit. b. SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. XI.2.1. SIWZ i pkt. XI.2.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie pkt. XI.2.3. SIWZ stosuje się odpowiednio. 3. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający przeliczy dane finansowe, o których mowa w pkt. XI.1.4. lit. a. SIWZ z waluty obcej na PLN wg średniego kursu NBP z dnia wszczęcia postępowania. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dostarczonych przez Dostawców oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Dostawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że Dostawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.: a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: wykaz wykonanych dostaw odpowiadających ww. parametrom z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz sporządzony zostanie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Dostawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach