Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
- Data zamieszczenia: 2019-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Plac Matejki 13
31-157 Kraków, woj. małopolskie
tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
REGON: 27578300000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń do obróbki materiałów, wraz z ich montażem i uruchomieniem dla Wydziału Architektury Wnętrz ASP w ramach projektu „Projektowanie przyszłości - program rozwoju Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie na lata 2018-2022, umowa nr POWR.03.05.00-00-Z217/17” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do obróbki materiałów, wraz z ich montażem i uruchomieniem dla Wydziału Architektury Wnętrz ASP w ramach projektu „Projektowanie przyszłości - program rozwoju Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie na lata 2018-2022, umowa nr POWR.03.05.00-00-Z217/17”. 2. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 części, jak następuje: Część 1 - dostawa plotera frezującego, wraz z jego montażem i uruchomieniem. Ilość - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1.1. do SIWZ. Część 2 - dostawa prasy membranowej, wraz z jej montażem i uruchomieniem. Ilość - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr 1.2. do SIWZ. Część 3 - dostawa pilarki formatowej, wraz z jego montażem i uruchomieniem. Ilość - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera załącznik nr 1.3. do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42600000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Szczegółową specyfikację oferowanego urządzenia potwierdzającą wymagania określone w załączniku nr 1.1. / 1.2. / 1.3. do SIWZ - odpowiednio dla części, na którą Wykonawca złożył ofertę. 2) Załącznik nr 7 do SIWZ - formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy) - odpowiednio dla części, na którą Wykonawca złożył ofertę. 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ. 4) Pełnomocnictwo ( oryginał lub kopia notarialna ) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2019 r. poz. 700), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tokarek CNC w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim”
Dodano: 2018-05-15 - Wielofunkcyjna platforma preparatyki- specjalistyczne urządzenie do pobierania materiału badawczego
Dodano: 2018-05-09 - Zakup tokarek i centrum obróbczego CNC w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim”
Dodano: 2017-11-20 - Sprzedaż i dostarczenie maszyn, urządzeń, elektronarzędzi do realizacji kursów zawodowych w 2017 roku, dla osadzonych przebywających w jednostkach okręgu krakowskiego w ramach projektu pn. „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” realizowany w ramach Działania 2.7 „Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym” Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Dodano: 2017-04-03