MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY ogłasza przetarg
- Adres: 32-310 Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1A
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326428090 , fax. 326428100
- Data zamieszczenia: 2023-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY
ul. Kolejowa 1A
32-310 Jaroszowiec, woj. małopolskie
tel. 326428090, fax. 326428100
REGON: 000294214 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa urządzeń dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia, w tym: urządzeń medycznych , sprzętu, mebli medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu w zakresie dwunastu zadań,zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1.1 – 1.12 do SWZ,stanowiących jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na następujące zadania:1) Zadanie nr 1- Nebulizatory 9 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ.2) Zadanie nr 2 -Pompy strzykawkowe wraz z stojakiem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ.3) Zadanie nr 3- Pulsoksymetry 2 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SWZ.4) Zadanie nr 4- Aparat do EKG 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SWZ.5) Zadanie nr 5-Wózek reanimacyjny 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SWZ.6) Zadanie nr 6- Aparat do mierzenia ciśnienia, elektryczny wraz z wyposażeniem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SWZ.7) Zadanie nr 7- Defibrylator z wyposażeniem 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SWZ.8) Zadanie nr 8- Osprzęt do UGUL-a ( zestaw) 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.8 do SWZ.9) Zadanie nr 9-Aqavibroon 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SWZ.10) Zadanie nr 10 - Kozetki medyczne 10 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SWZ.11) Zadanie nr 11- Stół rehabilitacyjny regulowany elektrycznie 5 szt. s zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SWZ.12) Zadanie nr 12 - Kamizelka wymienna przystosowana do urządzeń Hill-Rom 20 szt.zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SWZ.Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie określone w w/w załącznikach.2. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w dokumencie pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (stanowiących Załączniki od nr 1.1 do nr 1.12 do SWZ) – dla Zadań od nr 1 do nr 12, a także zgodnie zapisami w projektowanych postanowieniach umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ oraz ustaleniami z Zamawiającym.3. Zamawiający wymagaa by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto dostarczony przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać certyfikat lub deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.5. Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.6. Zamawiający wymagał będzie dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.8. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.9. Termin wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga , aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 21 dni od zawarcia umowy.10. Termin płatności – do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury .11. Warunki płatności zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy– będącym Załącznikiem nr 4 do SWZ.12. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.13. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.15. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, eksploatacyjne i nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi.16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia, w tym: urządzeń medycznych , sprzętu, mebli medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu w zakresie dwunastu zadań,zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1.1 – 1.12 do SWZ,stanowiących jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na następujące zadania:1) Zadanie nr 1- Nebulizatory 9 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ.2) Zadanie nr 2 -Pompy strzykawkowe wraz z stojakiem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ.3) Zadanie nr 3- Pulsoksymetry 2 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SWZ.4) Zadanie nr 4- Aparat do EKG 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SWZ.5) Zadanie nr 5-Wózek reanimacyjny 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SWZ.6) Zadanie nr 6- Aparat do mierzenia ciśnienia, elektryczny wraz z wyposażeniem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SWZ.7) Zadanie nr 7- Defibrylator z wyposażeniem 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SWZ.8) Zadanie nr 8- Osprzęt do UGUL-a ( zestaw) 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.8 do SWZ.9) Zadanie nr 9-Aqavibroon 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SWZ.10) Zadanie nr 10 - Kozetki medyczne 10 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SWZ.11) Zadanie nr 11- Stół rehabilitacyjny regulowany elektrycznie 5 szt. s zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SWZ.12) Zadanie nr 12 - Kamizelka wymienna przystosowana do urządzeń Hill-Rom 20 szt.zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SWZ.Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie określone w w/w załącznikach.2. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w dokumencie pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (stanowiących Załączniki od nr 1.1 do nr 1.12 do SWZ) – dla Zadań od nr 1 do nr 12, a także zgodnie zapisami w projektowanych postanowieniach umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ oraz ustaleniami z Zamawiającym.3. Zamawiający wymagaa by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto dostarczony przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać certyfikat lub deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.5. Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.6. Zamawiający wymagał będzie dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.8. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.9. Termin wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga , aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 21 dni od zawarcia umowy.10. Termin płatności – do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury .11. Warunki płatności zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy– będącym Załącznikiem nr 4 do SWZ.12. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.13. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.15. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, eksploatacyjne i nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi.16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia, w tym: urządzeń medycznych , sprzętu, mebli medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu w zakresie dwunastu zadań,zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1.1 – 1.12 do SWZ,stanowiących jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na następujące zadania:1) Zadanie nr 1- Nebulizatory 9 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ.2) Zadanie nr 2 -Pompy strzykawkowe wraz z stojakiem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ.3) Zadanie nr 3- Pulsoksymetry 2 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SWZ.4) Zadanie nr 4- Aparat do EKG 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SWZ.5) Zadanie nr 5-Wózek reanimacyjny 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SWZ.6) Zadanie nr 6- Aparat do mierzenia ciśnienia, elektryczny wraz z wyposażeniem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SWZ.7) Zadanie nr 7- Defibrylator z wyposażeniem 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SWZ.8) Zadanie nr 8- Osprzęt do UGUL-a ( zestaw) 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.8 do SWZ.9) Zadanie nr 9-Aqavibroon 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SWZ.10) Zadanie nr 10 - Kozetki medyczne 10 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SWZ.11) Zadanie nr 11- Stół rehabilitacyjny regulowany elektrycznie 5 szt. s zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SWZ.12) Zadanie nr 12 - Kamizelka wymienna przystosowana do urządzeń Hill-Rom 20 szt.zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SWZ.Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie określone w w/w załącznikach.2. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w dokumencie pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (stanowiących Załączniki od nr 1.1 do nr 1.12 do SWZ) – dla Zadań od nr 1 do nr 12, a także zgodnie zapisami w projektowanych postanowieniach umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ oraz ustaleniami z Zamawiającym.3. Zamawiający wymagaa by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto dostarczony przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać certyfikat lub deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.5. Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.6. Zamawiający wymagał będzie dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.8. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.9. Termin wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga , aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 21 dni od zawarcia umowy.10. Termin płatności – do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury .11. Warunki płatności zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy– będącym Załącznikiem nr 4 do SWZ.12. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.13. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.15. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, eksploatacyjne i nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi.16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia, w tym: urządzeń medycznych , sprzętu, mebli medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu w zakresie dwunastu zadań,zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1.1 – 1.12 do SWZ,stanowiących jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na następujące zadania:1) Zadanie nr 1- Nebulizatory 9 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ.2) Zadanie nr 2 -Pompy strzykawkowe wraz z stojakiem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ.3) Zadanie nr 3- Pulsoksymetry 2 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SWZ.4) Zadanie nr 4- Aparat do EKG 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SWZ.5) Zadanie nr 5-Wózek reanimacyjny 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SWZ.6) Zadanie nr 6- Aparat do mierzenia ciśnienia, elektryczny wraz z wyposażeniem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SWZ.7) Zadanie nr 7- Defibrylator z wyposażeniem 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SWZ.8) Zadanie nr 8- Osprzęt do UGUL-a ( zestaw) 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.8 do SWZ.9) Zadanie nr 9-Aqavibroon 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SWZ.10) Zadanie nr 10 - Kozetki medyczne 10 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SWZ.11) Zadanie nr 11- Stół rehabilitacyjny regulowany elektrycznie 5 szt. s zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SWZ.12) Zadanie nr 12 - Kamizelka wymienna przystosowana do urządzeń Hill-Rom 20 szt.zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SWZ.Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie określone w w/w załącznikach.2. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w dokumencie pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (stanowiących Załączniki od nr 1.1 do nr 1.12 do SWZ) – dla Zadań od nr 1 do nr 12, a także zgodnie zapisami w projektowanych postanowieniach umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ oraz ustaleniami z Zamawiającym.3. Zamawiający wymagaa by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto dostarczony przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać certyfikat lub deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.5. Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.6. Zamawiający wymagał będzie dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.8. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.9. Termin wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga , aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 21 dni od zawarcia umowy.10. Termin płatności – do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury .11. Warunki płatności zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy– będącym Załącznikiem nr 4 do SWZ.12. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.13. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.15. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, eksploatacyjne i nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi.16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia, w tym: urządzeń medycznych , sprzętu, mebli medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu w zakresie dwunastu zadań,zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1.1 – 1.12 do SWZ,stanowiących jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na następujące zadania:1) Zadanie nr 1- Nebulizatory 9 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ.2) Zadanie nr 2 -Pompy strzykawkowe wraz z stojakiem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ.3) Zadanie nr 3- Pulsoksymetry 2 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SWZ.4) Zadanie nr 4- Aparat do EKG 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SWZ.5) Zadanie nr 5-Wózek reanimacyjny 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SWZ.6) Zadanie nr 6- Aparat do mierzenia ciśnienia, elektryczny wraz z wyposażeniem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SWZ.7) Zadanie nr 7- Defibrylator z wyposażeniem 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SWZ.8) Zadanie nr 8- Osprzęt do UGUL-a ( zestaw) 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.8 do SWZ.9) Zadanie nr 9-Aqavibroon 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SWZ.10) Zadanie nr 10 - Kozetki medyczne 10 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SWZ.11) Zadanie nr 11- Stół rehabilitacyjny regulowany elektrycznie 5 szt. s zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SWZ.12) Zadanie nr 12 - Kamizelka wymienna przystosowana do urządzeń Hill-Rom 20 szt.zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SWZ.Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie określone w w/w załącznikach.2. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w dokumencie pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (stanowiących Załączniki od nr 1.1 do nr 1.12 do SWZ) – dla Zadań od nr 1 do nr 12, a także zgodnie zapisami w projektowanych postanowieniach umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ oraz ustaleniami z Zamawiającym.3. Zamawiający wymagaa by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto dostarczony przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać certyfikat lub deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.5. Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.6. Zamawiający wymagał będzie dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.8. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.9. Termin wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga , aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 21 dni od zawarcia umowy.10. Termin płatności – do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury .11. Warunki płatności zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy– będącym Załącznikiem nr 4 do SWZ.12. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.13. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.15. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, eksploatacyjne i nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi.16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia, w tym: urządzeń medycznych , sprzętu, mebli medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu w zakresie dwunastu zadań,zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1.1 – 1.12 do SWZ,stanowiących jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na następujące zadania:1) Zadanie nr 1- Nebulizatory 9 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ.2) Zadanie nr 2 -Pompy strzykawkowe wraz z stojakiem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ.3) Zadanie nr 3- Pulsoksymetry 2 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SWZ.4) Zadanie nr 4- Aparat do EKG 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SWZ.5) Zadanie nr 5-Wózek reanimacyjny 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SWZ.6) Zadanie nr 6- Aparat do mierzenia ciśnienia, elektryczny wraz z wyposażeniem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SWZ.7) Zadanie nr 7- Defibrylator z wyposażeniem 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SWZ.8) Zadanie nr 8- Osprzęt do UGUL-a ( zestaw) 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.8 do SWZ.9) Zadanie nr 9-Aqavibroon 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SWZ.10) Zadanie nr 10 - Kozetki medyczne 10 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SWZ.11) Zadanie nr 11- Stół rehabilitacyjny regulowany elektrycznie 5 szt. s zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SWZ.12) Zadanie nr 12 - Kamizelka wymienna przystosowana do urządzeń Hill-Rom 20 szt.zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SWZ.Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie określone w w/w załącznikach.2. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w dokumencie pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (stanowiących Załączniki od nr 1.1 do nr 1.12 do SWZ) – dla Zadań od nr 1 do nr 12, a także zgodnie zapisami w projektowanych postanowieniach umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ oraz ustaleniami z Zamawiającym.3. Zamawiający wymagaa by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto dostarczony przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać certyfikat lub deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.5. Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.6. Zamawiający wymagał będzie dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.8. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.9. Termin wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga , aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 21 dni od zawarcia umowy.10. Termin płatności – do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury .11. Warunki płatności zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy– będącym Załącznikiem nr 4 do SWZ.12. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.13. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.15. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, eksploatacyjne i nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi.16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia, w tym: urządzeń medycznych , sprzętu, mebli medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu w zakresie dwunastu zadań,zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1.1 – 1.12 do SWZ,stanowiących jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na następujące zadania:1) Zadanie nr 1- Nebulizatory 9 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ.2) Zadanie nr 2 -Pompy strzykawkowe wraz z stojakiem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ.3) Zadanie nr 3- Pulsoksymetry 2 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SWZ.4) Zadanie nr 4- Aparat do EKG 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SWZ.5) Zadanie nr 5-Wózek reanimacyjny 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SWZ.6) Zadanie nr 6- Aparat do mierzenia ciśnienia, elektryczny wraz z wyposażeniem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SWZ.7) Zadanie nr 7- Defibrylator z wyposażeniem 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SWZ.8) Zadanie nr 8- Osprzęt do UGUL-a ( zestaw) 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.8 do SWZ.9) Zadanie nr 9-Aqavibroon 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SWZ.10) Zadanie nr 10 - Kozetki medyczne 10 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SWZ.11) Zadanie nr 11- Stół rehabilitacyjny regulowany elektrycznie 5 szt. s zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SWZ.12) Zadanie nr 12 - Kamizelka wymienna przystosowana do urządzeń Hill-Rom 20 szt.zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SWZ.Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie określone w w/w załącznikach.2. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w dokumencie pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (stanowiących Załączniki od nr 1.1 do nr 1.12 do SWZ) – dla Zadań od nr 1 do nr 12, a także zgodnie zapisami w projektowanych postanowieniach umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ oraz ustaleniami z Zamawiającym.3. Zamawiający wymagaa by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto dostarczony przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać certyfikat lub deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.5. Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.6. Zamawiający wymagał będzie dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.8. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.9. Termin wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga , aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 21 dni od zawarcia umowy.10. Termin płatności – do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury .11. Warunki płatności zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy– będącym Załącznikiem nr 4 do SWZ.12. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.13. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.15. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, eksploatacyjne i nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi.16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia, w tym: urządzeń medycznych , sprzętu, mebli medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu w zakresie dwunastu zadań,zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1.1 – 1.12 do SWZ,stanowiących jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na następujące zadania:1) Zadanie nr 1- Nebulizatory 9 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ.2) Zadanie nr 2 -Pompy strzykawkowe wraz z stojakiem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ.3) Zadanie nr 3- Pulsoksymetry 2 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SWZ.4) Zadanie nr 4- Aparat do EKG 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SWZ.5) Zadanie nr 5-Wózek reanimacyjny 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SWZ.6) Zadanie nr 6- Aparat do mierzenia ciśnienia, elektryczny wraz z wyposażeniem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SWZ.7) Zadanie nr 7- Defibrylator z wyposażeniem 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SWZ.8) Zadanie nr 8- Osprzęt do UGUL-a ( zestaw) 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.8 do SWZ.9) Zadanie nr 9-Aqavibroon 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SWZ.10) Zadanie nr 10 - Kozetki medyczne 10 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SWZ.11) Zadanie nr 11- Stół rehabilitacyjny regulowany elektrycznie 5 szt. s zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SWZ.12) Zadanie nr 12 - Kamizelka wymienna przystosowana do urządzeń Hill-Rom 20 szt.zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SWZ.Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie określone w w/w załącznikach.2. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w dokumencie pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (stanowiących Załączniki od nr 1.1 do nr 1.12 do SWZ) – dla Zadań od nr 1 do nr 12, a także zgodnie zapisami w projektowanych postanowieniach umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ oraz ustaleniami z Zamawiającym.3. Zamawiający wymagaa by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto dostarczony przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać certyfikat lub deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.5. Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.6. Zamawiający wymagał będzie dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.8. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.9. Termin wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga , aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 21 dni od zawarcia umowy.10. Termin płatności – do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury .11. Warunki płatności zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy– będącym Załącznikiem nr 4 do SWZ.12. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.13. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.15. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, eksploatacyjne i nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi.16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia, w tym: urządzeń medycznych , sprzętu, mebli medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu w zakresie dwunastu zadań,zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1.1 – 1.12 do SWZ,stanowiących jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na następujące zadania:1) Zadanie nr 1- Nebulizatory 9 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ.2) Zadanie nr 2 -Pompy strzykawkowe wraz z stojakiem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ.3) Zadanie nr 3- Pulsoksymetry 2 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SWZ.4) Zadanie nr 4- Aparat do EKG 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SWZ.5) Zadanie nr 5-Wózek reanimacyjny 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SWZ.6) Zadanie nr 6- Aparat do mierzenia ciśnienia, elektryczny wraz z wyposażeniem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SWZ.7) Zadanie nr 7- Defibrylator z wyposażeniem 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SWZ.8) Zadanie nr 8- Osprzęt do UGUL-a ( zestaw) 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.8 do SWZ.9) Zadanie nr 9-Aqavibroon 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SWZ.10) Zadanie nr 10 - Kozetki medyczne 10 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SWZ.11) Zadanie nr 11- Stół rehabilitacyjny regulowany elektrycznie 5 szt. s zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SWZ.12) Zadanie nr 12 - Kamizelka wymienna przystosowana do urządzeń Hill-Rom 20 szt.zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SWZ.Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie określone w w/w załącznikach.2. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w dokumencie pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (stanowiących Załączniki od nr 1.1 do nr 1.12 do SWZ) – dla Zadań od nr 1 do nr 12, a także zgodnie zapisami w projektowanych postanowieniach umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ oraz ustaleniami z Zamawiającym.3. Zamawiający wymagaa by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto dostarczony przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać certyfikat lub deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.5. Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.6. Zamawiający wymagał będzie dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.8. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.9. Termin wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga , aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 21 dni od zawarcia umowy.10. Termin płatności – do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury .11. Warunki płatności zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy– będącym Załącznikiem nr 4 do SWZ.12. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.13. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.15. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, eksploatacyjne i nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi.16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia, w tym: urządzeń medycznych , sprzętu, mebli medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu w zakresie dwunastu zadań,zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1.1 – 1.12 do SWZ,stanowiących jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na następujące zadania:1) Zadanie nr 1- Nebulizatory 9 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ.2) Zadanie nr 2 -Pompy strzykawkowe wraz z stojakiem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ.3) Zadanie nr 3- Pulsoksymetry 2 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SWZ.4) Zadanie nr 4- Aparat do EKG 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SWZ.5) Zadanie nr 5-Wózek reanimacyjny 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SWZ.6) Zadanie nr 6- Aparat do mierzenia ciśnienia, elektryczny wraz z wyposażeniem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SWZ.7) Zadanie nr 7- Defibrylator z wyposażeniem 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SWZ.8) Zadanie nr 8- Osprzęt do UGUL-a ( zestaw) 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.8 do SWZ.9) Zadanie nr 9-Aqavibroon 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SWZ.10) Zadanie nr 10 - Kozetki medyczne 10 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SWZ.11) Zadanie nr 11- Stół rehabilitacyjny regulowany elektrycznie 5 szt. s zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SWZ.12) Zadanie nr 12 - Kamizelka wymienna przystosowana do urządzeń Hill-Rom 20 szt.zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SWZ.Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie określone w w/w załącznikach.2. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w dokumencie pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (stanowiących Załączniki od nr 1.1 do nr 1.12 do SWZ) – dla Zadań od nr 1 do nr 12, a także zgodnie zapisami w projektowanych postanowieniach umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ oraz ustaleniami z Zamawiającym.3. Zamawiający wymagaa by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto dostarczony przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać certyfikat lub deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.5. Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.6. Zamawiający wymagał będzie dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.8. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.9. Termin wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga , aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 21 dni od zawarcia umowy.10. Termin płatności – do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury .11. Warunki płatności zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy– będącym Załącznikiem nr 4 do SWZ.12. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.13. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.15. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, eksploatacyjne i nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi.16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia, w tym: urządzeń medycznych , sprzętu, mebli medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu w zakresie dwunastu zadań,zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1.1 – 1.12 do SWZ,stanowiących jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na następujące zadania:1) Zadanie nr 1- Nebulizatory 9 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ.2) Zadanie nr 2 -Pompy strzykawkowe wraz z stojakiem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ.3) Zadanie nr 3- Pulsoksymetry 2 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SWZ.4) Zadanie nr 4- Aparat do EKG 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SWZ.5) Zadanie nr 5-Wózek reanimacyjny 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SWZ.6) Zadanie nr 6- Aparat do mierzenia ciśnienia, elektryczny wraz z wyposażeniem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SWZ.7) Zadanie nr 7- Defibrylator z wyposażeniem 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SWZ.8) Zadanie nr 8- Osprzęt do UGUL-a ( zestaw) 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.8 do SWZ.9) Zadanie nr 9-Aqavibroon 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SWZ.10) Zadanie nr 10 - Kozetki medyczne 10 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SWZ.11) Zadanie nr 11- Stół rehabilitacyjny regulowany elektrycznie 5 szt. s zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SWZ.12) Zadanie nr 12 - Kamizelka wymienna przystosowana do urządzeń Hill-Rom 20 szt.zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SWZ.Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie określone w w/w załącznikach.2. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w dokumencie pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (stanowiących Załączniki od nr 1.1 do nr 1.12 do SWZ) – dla Zadań od nr 1 do nr 12, a także zgodnie zapisami w projektowanych postanowieniach umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ oraz ustaleniami z Zamawiającym.3. Zamawiający wymagaa by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto dostarczony przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać certyfikat lub deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.5. Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.6. Zamawiający wymagał będzie dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.8. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.9. Termin wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga , aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 21 dni od zawarcia umowy.10. Termin płatności – do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury .11. Warunki płatności zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy– będącym Załącznikiem nr 4 do SWZ.12. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.13. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.15. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, eksploatacyjne i nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi.16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia, w tym: urządzeń medycznych , sprzętu, mebli medycznych dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu w zakresie dwunastu zadań,zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1.1 – 1.12 do SWZ,stanowiących jednocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według podziału na następujące zadania:1) Zadanie nr 1- Nebulizatory 9 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SWZ.2) Zadanie nr 2 -Pompy strzykawkowe wraz z stojakiem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SWZ.3) Zadanie nr 3- Pulsoksymetry 2 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SWZ.4) Zadanie nr 4- Aparat do EKG 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SWZ.5) Zadanie nr 5-Wózek reanimacyjny 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SWZ.6) Zadanie nr 6- Aparat do mierzenia ciśnienia, elektryczny wraz z wyposażeniem 3 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SWZ.7) Zadanie nr 7- Defibrylator z wyposażeniem 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SWZ.8) Zadanie nr 8- Osprzęt do UGUL-a ( zestaw) 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.8 do SWZ.9) Zadanie nr 9-Aqavibroon 1 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SWZ.10) Zadanie nr 10 - Kozetki medyczne 10 szt. zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SWZ.11) Zadanie nr 11- Stół rehabilitacyjny regulowany elektrycznie 5 szt. s zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SWZ.12) Zadanie nr 12 - Kamizelka wymienna przystosowana do urządzeń Hill-Rom 20 szt.zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SWZ.Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie określone w w/w załącznikach.2. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w dokumencie pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (stanowiących Załączniki od nr 1.1 do nr 1.12 do SWZ) – dla Zadań od nr 1 do nr 12, a także zgodnie zapisami w projektowanych postanowieniach umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ oraz ustaleniami z Zamawiającym.3. Zamawiający wymagaa by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto dostarczony przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać certyfikat lub deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.5. Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza być dopuszczone do obrotu na terenie UE.6. Zamawiający wymagał będzie dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.8. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.9. Termin wykonania zamówienia:Zamawiający wymaga , aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 21 dni od zawarcia umowy.10. Termin płatności – do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury .11. Warunki płatności zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy– będącym Załącznikiem nr 4 do SWZ.12. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.13. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.15. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, eksploatacyjne i nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi.16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, implantów i materiałów ortodontycznych”
Dodano: 2024-04-22 - „Sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, implantów oraz jednorazowa dostawa urządzeń medycznych”
Dodano: 2024-04-20 - „Sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, implantów oraz jednorazowa dostawa urządzeń medycznych”
Dodano: 2024-04-20 - Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego
Dodano: 2024-04-05 - „Sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, implantów oraz jednorazowa dostawa urządzeń medycznych”
Dodano: 2024-03-27 - Zakup sprzętu medycznego do rehabilitacji w Śląskim Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowym
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-02-20 - Zakup i dostawa aparatu ultrasonograficznego
Dodano: 2024-02-01 - Zakup sprzętu medycznego do rehabilitacji w Śląskim Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowym
Dodano: 2024-01-09 - "Doposażenie w sprzęt dla pacjentów po zabiegach ortopedycznych głównie endoprotezy kolan i bioder oraz barków”
Dodano: 2023-12-29