Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń dla kierunku Transport w ramach projektu Program rozwojowy Politechniki Koszalińskiej w zakresie kształcenia na kierunkach technicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa urządzeń dla kierunku Transport w ramach projektu Program rozwojowy Politechniki Koszalińskiej w zakresie kształcenia na kierunkach technicznych Zadanie I - Podnośnik nożycowy podprogowy dla pojazdów o DMC do 3,5t, Linia diagnostyczna dla pojazdów samochodowych o DMC do 3,5t Zadanie II - Plansza demonstracyjna (stanowisko funkcjonalne) systemu wtryskowego paliwa i elektronicznego wyznaczania kąta wyprzedzania zapłonu MOTRONIC ML 4.1 w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 2/I, 2/II do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, spełniają ponadto następujące warunki: - zapewniają udzielenie gwarancji na poszczególne urządzenia zgodnie z opisem zawartym w formularzach cenowych - termin płatności 30 dni, - zrealizowali w ostatnich 3 latach, co najmniej 1 zamówienie na dostawy o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu - przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ (pkt 8.5), a stanowiące kompleksową ofertę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 2/I, 2/II do specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw (co najmniej 1 zamówienie) o charakterze i złożoności porównywalnej lub zbliżonej z zakresem przedmiotu zamówienia, sporządzony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 5) Szczegółowy opis techniczny urządzenia wraz ze zdjęciem katalogowym. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.3, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 2 (wymienione w pkt 8.5 SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie laboratorium dydaktycznego w IIChiPOŚ w pięć stanowisk laboratoryjnych
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa urządzeń aparaturowych dla Centrum Bioimmobilizacji i Innowacyjnych Materiałów Opakowaniowych
Dodano: 2016-04-08 - DOSTAWA GRAWIMETRYCZNYCH DOZOWNIKÓW - 2 SZTUKI
Dodano: 2014-03-18 - DOSTAWA GRAWIMETRYCZNYCH DOZOWNIKÓW - 2 SZTUKI
Dodano: 2014-03-06 - Dostawa CHROMATOGRAFU HPLC
Dodano: 2014-01-10 - Dostawa chromatografu HPLC
Dodano: 2013-12-05 - DOSTAWA URZĄDZENIA DO BADANIA AUTENTYCZNOŚCI DOKUMENTÓW DLA ZACHODNIOPOMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2013-10-09 - DOSTAWA ANALIZATORA TERMOGRAWIMETRYCZNEGO
Dodano: 2013-09-25 - DOSTAWA ANALIZATORA DO OZNACZANIA OGÓLNEGO WĘGLA ORGANICZNEGO
Dodano: 2013-09-25 - DOSTAWA PIECA PRÓŻNIOWEGO
Dodano: 2013-09-24