Muzeum Archeologiczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-958 Gdańsk, ul. Mariacka 25/26
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3015228 , fax. 058 3015228
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Archeologiczne
ul. Mariacka 25/26 25/26
80-958 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3015228, fax. 058 3015228
REGON: 00027684800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.archeologia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń biurowych dla MAG w Gdańsku (ZP/10/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa urządzeń biurowych dla MAG w Gdańsku, zamówienie o wartości poniżej progów kwotowych określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy; oświadczenie zawarte jest w Formularzu oferty. W celu potwierdzenia, że ofertowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga, aby do oferty zostały dołączone: opisy, fotografie i specyfikacje techniczne urządzeń
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archeologia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawę i konserwację drukarek w 2016 roku
Dodano: 2016-01-05 - Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek
Dodano: 2015-01-30 - dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek w 2015 roku
Dodano: 2015-01-29 - dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek w 2014 roku
Dodano: 2014-02-03 - dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek w 2014 roku
Dodano: 2014-01-10 - Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwację i naprawę kserokopiarek
Dodano: 2014-01-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek w 2013 roku
Dodano: 2013-01-23 - dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek
Dodano: 2013-01-22 - dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawę i konserwację drukarek w 2012 roku
Dodano: 2012-01-04 - Konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawę tonerów do kserokopiarek
Dodano: 2011-12-27