Przetargi.pl
dostawa 10 szt. notebooków

Instytut Morski w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-830 Gdańsk, ul. Długi Targ 41/42
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. -58 3011641, 3018385
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Morski w Gdańsku
    ul. Długi Targ 41/42 41/42
    80-830 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. -58 3011641, 3018385
    REGON: 00014506900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa 10 szt. notebooków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa 10 szt. notebooków. Szczegółowy opis ww. dostawy, zawiera zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów, jakich zażądał Zamawiający, zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji. Zamawiający dokonywać będzie oceny spełniania wymaganych warunków wg formuły spełnia albo nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia wraz z ofertą nw. oświadczeń i dokumentów: a) w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ: - o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - o swojej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. - o zapoznaniu się i akceptacji warunków opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. c) wypełniony Wykaz zaświadczeń lub oświadczeń niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, w zakresie: - Deklaracja zgodności CE. - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu. - Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. - Certyfikat Microsoft na oferowany model komputera potwierdzający poprawną współpracę z systemem operacyjnym Wista o którym mowa w poz. 16 w zał. nr 2 (wydruk ze strony Microsoft WHCL). - Oświadczenie producenta, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosi maksymalnie 22 dB. - Oświadczenie producenta, że oferowany sprzęt spełnia kryteria środowiskowe, zgodnie z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. - Certyfikat ISO 9001:2000 firmy serwisującej oraz autoryzacje producenta komputera. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości (§ 3 ust. 3, 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich Zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty występujące wspólnie, zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagane kopie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, muszą być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.im.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach