Przetargi.pl
Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Głogów w 2021 roku

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-060 Głogów Małopolski, Fabryczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 85 17 428 , fax. 17 85 17 694
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów
    Fabryczna 57
    36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 85 17 428, fax. 17 85 17 694
    REGON: 69002867900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://glogow.krosno.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Głogów w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Głogów w 2021 roku: Cześć nr 1: Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Głogów w 2021 roku. Elementy umundurowania powinny odpowiadać wzorcom określonym w: a) Zarządzeniu nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18.12.2017 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 roku w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych (Zn. spr. OR.241.15.2017)., b) Zarządzeniu nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych (znak: ER-1743-8/13), c) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno–technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (znak: OR-1743-/05), d) Zarządzeniu nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno–technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (znak: EO-1743-2/212), e) Zarządzeniu nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno–technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (znak: EO-1743-3/2012), f) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 1876) w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, g) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 12 marca 2007 r. (Dz.U. 2007 nr 51 poz. 342) w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. Treść powołanych wyżej aktów prawnych, zarządzeń dostępna jest na stronie internetowej: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne. Szczegółowy opis zamówienia tj. dokumentacja techniczno–technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja ww. sortów jest dostępna na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo – Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu pod adresem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.WmGrI6jiZPY Część nr 2: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Głogów w 2021 roku. 4.2.1. Odzież i obuwie BHP powinny odpowiadać wzorcom określonym w: a) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 roku w sprawie środków ochrony indywidualnej, b) Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz.U. 2019 r. poz. 155), c) Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 10 maja 2019 r. uchylającym rozporządzenie w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. 2019 poz. 966), d) Protokole dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 styczeń 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 25 listopada 2014 roku. Odzież ochronna i obuwie BHP powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach, posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE) zgodnie z przepisami. Szczegółowy opis odzieży BHP zawierają normy: a) odzież ochronna - wymagania ogólne PN-EN 13688:2013-12, b) środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne EN ISO 20345:2012, c) obuwie ochronne EN ISO 20346:2007/A1:2008, d) odzież ochronna - ochrona przed deszczem EN 343:2003+A1:2007/ AC:2009 (PN – EN 343+A1:2008/AC:2010), e) odzież ochronna - ochrona przed zimnem EN 343:2017 (PN – EN 342:2018-01), f) odzież ochronna -wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem –PN-EN 14058:2018-02. Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych winna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika (pożądane odcienie kolorów khaki, oliwkowy, brązowy, ciemnozielony), zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. sortów mundurowych. W przypadku powoływania się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne wymaganiom opisywanym w przywołanych normach, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach odniesienia, w tym dokumenty równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na własny koszt, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Każdorazowo gdy w SIWZ lub załącznikach do SIWZ wskazane zostały konkretne dokumenty lub zaświadczenia, oznacza to, że Zamawiający określił przykładowy dokument, który może być zastąpiony innym równoważnym zaświadczeniem lub dokumentem na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). W przypadku gdy w SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy takie zapisy rozumieć jako zobrazowanie przykładowych parametrów oczekiwanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zawierają załączniki do SIWZ: załącznik nr 3 a – do części 1 zamówienia; załącznik nr 3 b – do części 2 zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 1) 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł). Część nr 2) 1 500.00 zł (słownie : jeden tysiąc 00/100 zł) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21.12.2020 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ Rzeszów 44 1540 1131 2001 6200 1368 0001; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (zwanych dalej „gwarancją wadialną”) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa- pokój nr 8). Wadium musi zabezpieczyć ofertę na cały okres związania ofertą. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 Ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia opublikowania na Platformie informacji, o której mowa w pkt 16.3.5. przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zadeklarować w Formularzu ofertowym czy spełnia wymagania SIWZ, tj. czy będzie dysponował punktem sprzedaży (magazyn) zaopatrzonym w przymierzalnię, w odległości nie większej niż 200 km od siedziby Zamawiającego, czynnego w dni robocze, przez minimum 8 godzin dziennie. Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje spełniania tego wymagania, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje krótszy niż 24 miesięczny okres gwarancji lub nie wskaże w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji i rękojmi zostanie uznana za niezgodną z SIWZ i odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach