Przetargi.pl
Dostawa elementów mundurowych oraz sortów BHP

Nadleśnictwo Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik nad Sanem, Rzeszowska 198
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158766211
  • Data zamieszczenia: 2023-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rudnik
    Rzeszowska 198
    37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 158766211
    REGON: 830017720
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów mundurowych oraz sortów BHP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp do siedziby biura Nadleśnictwa Rudnik pn: „Dostawa elementów mundurowych oraz sortów bhp” .Elementy umundurowania powinny być wykonane zgodnie z przepisami i według wzorów określonych: - Zarządzenie nr 65 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 19 lipca 2022r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych (Zn.MZ.241.2.2022),- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 grudnia 2021 r., w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. (Dz. U. z 2021 r., poz. 2451); - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,- Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,- Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06.07.2012r w sprawie zmian zarządzenia nr.44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.- Zarządzeniem nr 39 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 lipca 2019r w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według nowego wzoru.- Zarządzeniem nr 46 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 września 2019r w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według nowego wzoru.Wykaz ww. przepisów stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz dostępny jest na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo - Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu pod następującymi adresami:Akty prawne:http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.WNJycGdFeUkDokumentacja techniczno-technologiczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.W17MSMIwiM8 Fotograficzna dokumentacja sortów mundurowych:http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.W17eKcIwiM8 Odzież robocza i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach tj. m.in. odzież ochronna i robocza dostarczana dla pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE). Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wymaganiom: Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 w prawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG (Dz. U. UE L 81 z 31.03.2016, str. 51), Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2021 r. poz. 1344); a także Protokołu dodatkowego nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym dnia 25 listopada 2014 rokuWielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 6745 pkt., ustalonych w oparciu o Zarządzenie nr 65 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 19 lipca 2022r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych (Zn.MZ.241.2.2022),. Łączną szacowaną ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania leśnika zawiera załącznik nr 8A do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. SWZ Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł,Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyZamawiającego w banku BNP Paribas nr rachunku: 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990 zdopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Dostawa elementów mundurowych oraz sortów BHP „. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lubporęczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jegowystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanieodrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.11.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wokolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.11.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiającywymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-3) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia albo powinno z niej wynikać, że Wykonawca, na którego gwarancja/poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to zostało wystawione11.8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. SWZ: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu.2) zdolności technicznej lub zawodowej.a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśliWykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływatermin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie): zrealizował (ukończył) lub realizuje co najmniej jedną dostawęodpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiotzamówienia (w ramach jednego kontraktu dostawę umundurowania dlajednostek Lasów Państwowych lub wojska lub policji lub straży pożarnej lubinnych służb mundurowych) o wartości co najmniej: 70 000,00 zł brutto,odpowiednio potwierdzona, że została wykonana w sposób należyty.7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9SWZ.7.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.1. ppkt 2) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.7.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ narealizację zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach