Przetargi.pl
Dostawa tuszy, tonerów do faksów, drukarek atramentowych i laserowych oraz tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych.

12 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 43 35 40, , fax. 261 43 36 60
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Okólna 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 43 35 40, , fax. 261 43 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tuszy, tonerów do faksów, drukarek atramentowych i laserowych oraz tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 53 pozycji tuszy, tonerów do faksów, drukarek atramentowych i laserowych oraz tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych, zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania „prawa opcji” w zakresie wskazanym (ilości poszczególnych wyrobów) w Załączniku nr 2 do SIWZ: - Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości wyrobów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” i zamówienia dodatkowych wyrobów, zgodnych z formularzem ofertowym i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości wyrobów rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z „prawa opcji” nie przekroczy ilości wskazanej w Załączniku nr 2 do SIWZ, - Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 12 000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium można wnieść w formie i na zasadach określonych w art. 45 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 71 1010 1078 0104 3213 9120 2000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania – P/41/IW/19/A. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w Kancelarii Jawnej 12 WOG, bud. nr 97, pokój nr 12, w godz. od 700 do 1500 w dniach od poniedziałku do piątku lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego (Kancelaria Jawna) nie później niż w terminie składania ofert (dotyczy to również wadium wnoszonego inaczej niż osobiście). Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w ust. 3, wadium dostarczyć w odrębnej kopercie niż oferta. Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje) musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą i powinno zawierać następujące elementy: 6.1. bezwarunkowa, nieodwołalna, płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego, 6.2. informacja dotycząca postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 6.3. informacja o odpowiedzialności za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP, 6.4. wskazanie sumy gwarancyjnej, 6.5. wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, 6.6. wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, 6.7. określenie terminu ważności gwarancji, 6.8. z jej treści nie może wynikać konieczność przekazania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, 6.9. niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (poręczenia), muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: 7.1. wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) dokonuje poręczenia, 7.2. precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 7.3. kwoty, do wysokości której bank – poręczyciel lub podmioty, o których mowa art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) będą zobowiązane, 7.4. wskazanie terminu, z upływem którego wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach