Przetargi.pl
„Dostawa tuszy i tonerów wraz z utylizacją oraz artykułów biurowych do magazynu szpitala przez okres 24 miesięcy”

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05400 Otwock, ul. Konarskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13
    05400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 29015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa tuszy i tonerów wraz z utylizacją oraz artykułów biurowych do magazynu szpitala przez okres 24 miesięcy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa tuszy i tonerów wraz z utylizacją oraz artykułów biurowych do magazynu szpitala przez okres 24 miesięcy” 2. Zamówienie obejmuje cztery pakiety. Pakiet nr 1- Artykuły biurowe Pakiet nr 2 - Płyty, koperty Pakiet nr 3 - Tusze i tonery Pakiet nr 4 - Odbiór i utylizacja pojemników po zużytych tuszach i tonerach. Dotyczy pakietów nr 1, nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta/nazwy handlowej* potwierdzającej parametry dla każdego oferowanego produktu (załącznik nr 1 A do siwz– formularz cenowy). Niepodanie przez Wykonawcę nazwy producenta/nazwy handlowej* potwierdzającej parametry dla każdego oferowanego produktu lub wskazanie poprzez ww. informacje produktu o gorszych parametrach niż wymagane przez Zamawiającego nie będzie możliwe do poprawienia w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ stanowiłoby niedopuszczalną zmianę treści oferty i spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy PZP. *Przez nazwę handlową Zamawiający rozumie nazwę własną produktu a nie jego właściwości, parametry. Dotyczy pakietów nr 3 i nr 4 stanowiących nierozdzielną całość. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy produktu, nazwy producenta i numeru katalogowego dla każdego oferowanego wyrobu (załącznik nr 1 A do siwz– formularz cenowy). Niepodanie przez Wykonawcę nazwy produktu, nazwy producenta i numeru katalogowego dla każdego oferowanego produktu lub wskazanie poprzez ww. informacje produktu o parametrach gorszych niż wymagane przez Zamawiającego, nie będzie możliwe do poprawienia w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy PZP ponieważ stanowiłoby niedopuszczalną zmianę treści oferty, co spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2) ustawy PZP. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pojemników po zużytych tuszach i tonerach - 1 raz w miesiącu, po zgłoszeniu przez Zamawiającego. Zamawiający nie wymaga zaoferowania oryginalnych wyrobów producenta sprzętu i tym samym dopuszcza zamienniki. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz – Formularzu cenowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 4 a do SIWZ (Art. biurowe) i Załącznik nr 4 b do SIWZ (tusze, tonery) 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego- dotyczy pakietów nr 1 i nr 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP, Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia) 4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający informuje, że, w celu sprawdzenia poprawności umocowania osób podpisujących ofertę zaleca się załączenie do oferty dokumentu rejestrowego a w przypadku jego braku w ofercie, Zamawiający pobierze dokumenty rejestrowe (KRS, CEDiG) z ogólnodostępnych, bezpłatnych baz danych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach