Gmina Polkowice ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
- Data zamieszczenia: 2011-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
Rynek 1 1
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tuszy do urządzenia wielofunkcyjnego HP Officejet 6500 w ramach projektu pn.: Bądź aktywny - załóż firmę - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn. Bądź aktywny - załóż firmę - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.06.02.00-02-016/09-00 z dnia 28 października 2009 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości w regionie. W ramach niniejszego zamówienia realizowana będzie następująca dostawa: Komplet tuszy do urządzenia wielofunkcyjnego HP Officejet 6500 - 20 szt.: zestaw wszystkich kolorów (Black, Yellow, Cyan, Magenta) równoważny lub lepszy, dobrej jakości w pełni kompatybilny z urządzeniem, zapewniający należyte bezpieczeństwo pracy urządzenia, fabrycznie nowy - nieużywany, posiadający nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania z opisem zawartości oraz spełniający normy obowiązujące na tego rodzaju artykuły, niepowodujący utraty gwarancji urządzenia. Miejscem dostawy będzie: Urząd Gminy Polkowice, ul. Rynek 1, 59-100 Polkowice. Szczegółowe informacje na temat realizacji przedmiotu zamówienia wskazane zostały w załączonym do specyfikacji projekcie umowy. Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcy gwarancji na dostarczony towar. Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i nośników do sprzętu komputerowego i kserokopiarek
Dodano: 2015-11-04 - dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-10-26 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2015-04-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Dodano: 2015-03-20 - Zakup z dostawą do Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu, Wałbrzychu, Legnicy oraz Ostrowie Wielkopolskim (podległym Centrum Serwisu Informatycznego we Wrocławiu) fabrycznie nowych, oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów.
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa płyt różnych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Dodano: 2015-01-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego - nośniki i akcesoria
Dodano: 2014-12-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby ZZK we Wrocławiu - ZZK-WP/3400/48/14
Dodano: 2014-04-29 - 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych z podziałem na zadania na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: 1) zadanie nr 1 - sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i do drukarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu; 2) zadanie nr 2 - sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Dodano: 2014-02-25