Przetargi.pl
Dostawa tuszów, tonerów i pojemników na zużyte tonery do urządzeń drukujących na potrzeby Zarządu Dróg Wojewódzkich oraz podległych mu jednostek terenowych.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna 7A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7495300 , fax. 081 7495341
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna 7A 7A
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7495300, fax. 081 7495341
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tuszów, tonerów i pojemników na zużyte tonery do urządzeń drukujących na potrzeby Zarządu Dróg Wojewódzkich oraz podległych mu jednostek terenowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych: tuszów, tonerów i pojemników na zużyte tonery do urządzeń drukujących, kopiujących i faksów szczegółowo opisanych w załączniku Formularz cenowy na potrzeby ZDW w Lublinie oraz podległych mu jednostek terenowych, w/g następujących miejsc dostaw wymienionych poniżej: 1) Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin - Tel: (81) 749-53-00 2) Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, ul. Warszawska 14, 21-500 Biała Podlaska - Tel: (83) 343-81-88 3) Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm - Tel: (82) 560-31-23 4) Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów - Tel: (84) 696-20-93 5) Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, ul. Budnego 5, 23-100 Bychawa - Tel: (81) 566-02-56 6) Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 21, 21-200 Parczew - Tel: (83) 354-23-14 7) Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy - Tel: (81) 886-41-03 8) Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa - Tel: (82) 572-11-51 9) Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, ul. Promienna 4, 22-400 Zamość - Tel: (84) 638-66-39 2. Maksymalne ilości oraz rodzaj zamawianych tuszów i tonerów, zostały określone w załączniku Formularz cenowy.Pierwsza dostawa obejmująca nie mniej niż 40 % asortymentu zawartego w Formularzu cenowym zostanie zrealizowana do wszystkich miejsc określonych w pkt. 1 w terminie do 15 dni od dnia podpisania umowy na podstawie zamówienia określającego: ilość, nazwę i symbol z wyszczególnieniem miejsc dostaw. Do każdego miejsca dostawy należy przedłożyć dokument gwarancji materiałów eksploatacyjnych oraz dowód dostawy (faktura VAT). Następne dostawy będą odbywały się sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, w ciągu 2 dni roboczych od dnia wysłania zamówienia (mailem lub faksem) nie rzadziej niż raz w miesiącu kalendarzowym i nie częściej niż dwa razy w miesiącu kalendarzowym (początek i koniec miesiąca). W nagłych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia telefonicznego i dostawę w ciągu 24 godzin od zgłoszenia potrzeby. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu dostawy swoim transportem, jego rozładunku oraz złożenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w obecności osób wyznaczonych przez Zamawiającego. Jednostkowe dostawy muszą posiadać dokument gwarancji materiałów eksploatacyjnych oraz dowód dostawy (faktura VAT). W przypadku zmniejszenia potrzeb na materiały eksploatacyjne, Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z dostaw w czwartym kwartale 2014 r. 3. Jako fabrycznie nowe należy rozumieć produkty nowo wytworzone w całości, tj. wyposażone w fabrycznie nowe obudowy, dysze, tusz, bębny światłoczułe, opakowane oryginalnie przez producenta, które będą, kompletne, wolne od wad, pełnowartościowe i nie noszące znamion użytkowania oraz posiadające termin ważności nie krótszy niż 12 m-cy od daty dostarczenia. 4. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych (produktów) równoważnych do produktów wymienionych w Formularzu cenowym. Za produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego ma być stosowany, o wydajności takiej samej lub lepszej w stosunku do typu zamawianego produktu oryginalnego tj.: wyprodukowanego przez producenta urządzenia, do którego produkt jest przeznaczony, a w przypadku gdy zamawiany produkt oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip), przekazujący informacje o stanie zużycia produktu dodatkowo posiadający działający analogicznie układ. 5. Wykonawca oferujący produkty równoważne w stosunku do produktów oryginalnych, tj.: wyprodukowanych przez producenta urządzenia, wskazanych symbolami w kolumnie nr 3 Formularza cenowego jest zobowiązany zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Nie wykazanie, że oferowane produkty równoważna spełniają wymagania określone przez Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 i 2 w/w ustawy. 6. Oryginalne opakowania producenta, nie mogą nosić znamion otwierania i muszą zawierać: a) typ, symbol produktu; b) informacje z jakimi urządzeniami dany produkt jest kompatybilny; c) termin przydatności do użycia. Opis znajdujący się na opakowaniu musi być sporządzony w języku polskim. 7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Opis znajdujący się na opakowaniu musi być w języku polskim. 8. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamian w ramach asortymentu wymienionego w Załączniku Formularz cenowy poprzez zwiększenie ilości danego artykułu (w przypadku zwiększenia ilości urządzeń) lub zmniejszenia ilości artykułu, na który zapotrzebowanie zmalało lub urządzenie zostało wycofane z uwagi na awarię lub uszkodzenie uniemożliwiające użytkowanie. W/w zamiany dokonywane będą w ramach kwoty umownej. W przypadku zakupu przez Zamawiającego w trakcie realizowania umowy nowych urządzeń do drukowania, kopiowania lub faksów w sytuacji gdy wymienione w Formularzu cenowym materiały eksploatacyjne nie będą kompatybilne z tymi urządzeniami, Zamawiający zastrzega sobie zamówienie w ramach kwoty umownej materiałów eksploatacyjnych kompatybilnych z tymi urządzeniami. 10.W sytuacji gdy dostarczone materiały eksploatacyjne spowodują awarię sprzętu do którego zostaną zainstalowane i autoryzowany serwis producenta sprzętu wyda opinię, że przyczyną awarii jest dostarczony tusz lub toner, koszt naprawy uszkodzonego sprzętu obciąża Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszt naprawy sprzętu lub zakupu nowego. W przypadku naprawy urządzeń drukujących, kopiujących czy faksów, uszkodzonych poprzez używanie dostarczonych tuszów i tonerów, trwającej dłużej niż 7 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzenia zastępczego o takich samych lub lepszych funkcjach użytkowych. 11.W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu wyrobów innego producenta, niż wskazany w załączniku Formularz cenowy w odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Dopuszczalne jest zastąpienie produktów równoważnych produktem oryginalnym, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny w stosunku do ceny wskazanej w ofercie. 12.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 12 m-cy od daty dostawy. Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do wymiany każdego uszkodzonego, wadliwego produktu na nowy, wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia zgłoszenia przekazanego przez Zamawiającego pocztą elektroniczną lub faksem. Wykonawca odbierze produkty uszkodzone, wadliwe lub obarczone wadami i dostarczy produkty nowe na swój koszt. 13.Wykonawca jest zobowiązany przy każdej dostawie nieodpłatnie odbierać zużyte przez Zamawiającego materiały eksploatacyjne, potwierdzając odbiór pojemników przeznaczonych do utylizacji . 14.Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie, które będą obowiązywały przez cały czas realizacji umowy. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 110.000,00 zł. netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1.500,00 zł, słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100. 2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancjach bankowych 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.) 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku Zachodnim WBK S.A. 4 Oddział w Lublinie nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4.W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1.Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach