Politechnika Świętokrzyska ogłasza przetarg
- Adres: 25-314 Kielce, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 424 150 , fax. 041 3443874,041 3424140
- Data zamieszczenia: 2020-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Świętokrzyska
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 424 150, fax. 041 3443874,041 3424140
REGON: 16950000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tu.kielce.pl/dzp/przetargi/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tunelu aerodynamicznego z wentylatorem oraz dostawę generatorów i momentomierzy z oprzyrządowaniem dla Politechniki Świętokrzyskiej – w ramach realizacji Programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego – RID finansowanego ze środków MNiSW na podstawie umowy nr 025/RID/2018/19 z dnia 28.12.2018r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tunelu aerodynamicznego z wentylatorem oraz dostawę generatorów i momentomierzy z oprzyrządowaniem dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach. Część I - Konstrukcja tunelu aerodynamicznego z wentylatorem o regulowanej prędkości obrotowej Część II - Zespół generatorów i momentomierzy z oprzyrządowaniem Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Ilekroć opis przedmiotu zamówienia odwołuje się do marek konkretnych producentów oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego urządzenia. Dopuszcza się składanie ofert na urządzenie innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - Dostarczenia urządzeń zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia według zał.nr 1 SIWZ - Przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego urządzenia, - Dostawy i montażu urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - Uruchomienia, sprawdzenia poprawności działania urządzenia. Po zainstalowaniu i uruchomieniu, urządzenie powinno być w pełni gotowe do pracy. - Przeprowadzenia szkolenia z obsługi urządzeń dla 2 osób w wymiarze 4 godzin. - Udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą: oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą: oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenia składa także każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza o podwykonawcach informację w oświadczeniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a/ pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji, b/ dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, c/ dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego, na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Kielcach –5 części.
Dodano: 2023-12-19 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego, na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Kielcach, Część 1 System uzdatniania wody, Część 2 Chłodziarka laboratoryjna dwudrzwiowa z wzorcowaniem.
Dodano: 2022-11-28 - Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, sprzętu fotograficznego oraz oprogramowania dla szkoły na rzecz realizacji projektu pod nazwą: „Profesjonalne kadry” realizowanego w ramach programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działania 8.5 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałania 8.5.4 Kształcenie ustawiczne-ZIT nr umowy finansowej RPSW.08.05.04-26-0011/20
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa precyzyjnego sprzętu optycznego
Dodano: 2021-01-21 - Dostawa precyzyjnego sprzętu optycznego
Dodano: 2020-12-18 - Dostawa systemu do sekwencjonowania i analizy długości fragmentów DNA na potrzeby Biobanku Świętokrzyskiego
Dodano: 2020-10-29 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2020-09-15 - Dostawę defektoskopu ultradźwiękowego, przenośnego z wzorcami i wyposażeniem dla Politechniki Świętokrzyskiej – w ramach realizacji Programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego – RID finansowanego ze środków MNiSW na podstawie umowy nr 025/RID/2018/19 z dnia 28.12.2018r.
Dodano: 2020-06-25 - Dostawa zestawu czterech stanowisk dydaktycznych do realizacji ćwiczeń laboratoryjnych w zakresie biologicznego oczyszczania ścieków oraz fizyczno-chemicznego uzdatniania wody dla Politechniki Świętokrzyskiej – w ramach realizacji Programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego – RID finansowanego ze środków MNiSW na podstawie umowy nr 025/RID/2018/19 z dnia 28.12.2018r.
Dodano: 2020-06-03 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2019-09-05