Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne ogłasza przetarg
- Adres: 26-060 Chęciny, Podzamcze
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 343 40 50 , fax. 41 307 44 76
- Data zamieszczenia: 2020-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne
Podzamcze 45
26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
tel. 41 343 40 50, fax. 41 307 44 76
REGON: 26031506700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcnr.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu do sekwencjonowania i analizy długości fragmentów DNA na potrzeby Biobanku Świętokrzyskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą systemu do sekwencjonowania i analizy długości fragmentów DNA na potrzeby Biobanku Świętokrzyskiego. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące parametry graniczne: Parametry techniczne urządzeń wchodzących w skład zestawu: 1.Aparat do rozdziału elektroforetycznego fragmentów DNA metodą kapilarną umożliwiający sekwencjonowanie i analizę długości fragmentów DNA. Dokładność odczytu przy sekwencjonowaniu min. ≥ 98.5%, dokładność odczytu przy analizie fragmentów 99.99%, 2.Aparat wyposażony w panel dotykowy, możliwość obsługiwania aparatu z pozycji panelu dotykowego jak i komputera 3. Aparat min.4 kapilarowy 4. Aparat wykorzystujący do pracy gotowe kartridze, składające się z: kapilary, polimeru oraz buforu anodowego. 5. Jedna uniwersalna długość kapilary, wykorzystywana zarówno do sekwencjonowania jak i analizy fragmentów. Kapilara ta znajduje się wewnątrz specjalnego kartridża. 6. System detekcji składający się z kamery CCD, jednego lasera argonowego oraz filtrów wirtualnych 7. Zapewnienie równoczesnej detekcji co najmniej 6 różnych sygnałów fluorescencji w jednej kapilarze 8. Automatyczny podajnik na 96 prób 9. Możliwość pracy na płytkach 96 dołkowych jak i 8-probówkowych stripach 10. Możliwość ustalania kolejności próbek pobieranych z płytki. 11. Możliwość pobierania próbek do analizy sekwencjonowania jak i analizy fragmentów DNA umieszczonych na jednej płytce. 12. Monitorowanie statusu zużycia odczynników, daty ich ważności, ilości pozostałego odczynnika 13. Możliwość autokalibracji systemu - system nie wymaga przeprowadzania kalibracji przez użytkownika 14. System zintegrowany z chmurą, w której można przechowywać dane/ dzielić się projektami ze współpracownikami itp. 15. Wewnętrzna pamięć aparatu pozwalająca przechowywać dane z około 14 000 runów 16. Możliwość stosowania wielu różnych zestawów do sekwencjonowania (do matryc krótkich, do matryc długich) 17. Możliwość zastosowania polimeru uniwersalnego do sekwencjonowania i analizy fragmentów 18. Oferowane przez producenta urządzenia standardów wielkości do określania długości badanych fragmentów DNA, zawierające fragmenty DNA o znanej długości, działające z zestawami do identyfikacji osobniczej ludzi, do aplikacji przeprowadzanych w warunkach denaturujących oraz w warunkach niedenaturujących . Standardy wielkości o długości min. 2500 pz do nie denaturujących aplikacji. 19. Możliwość monitorowania przez autoryzowany serwis poprawności pracy aparatu poprzez dostęp on-line 20.Wymiary ok. 49.5 x 64.8 x 44.2 cm (W x D x H), ok. 54 kg 21. Zestaw odczynników do instalacji aparatu 22. Autoryzowany i certyfikowany serwis na terenie Polski 23. Gwarancja – 24 miesiące od daty instalacji Czas reakcji na zgłoszenie awarii – do 72 godz. od zgłoszenia, maksymalny czas naprawy do 21 dni. 24. Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny – minimum 5 lat od dnia zakończenia gwarancji 25. Szkolenie aplikacyjne 1 dniowe w siedzibie Zamawiającego 3. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: 3.1. przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 3.2. do dostarczanych odczynników/materiałów Wykonawca winien załączyć karty charakterystyk oraz certyfikaty kontroli jakości partii produkcyjnej. 3.3. wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej lub tłumaczone na język polski za wyjątkiem certyfikatów kontroli jakości do danej partii produkcyjnej przy dostawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Informacja o wystąpieniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia –wg wzoru stanowiącego (Załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego, na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Kielcach –5 części.
Dodano: 2023-12-19 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego, na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Kielcach, Część 1 System uzdatniania wody, Część 2 Chłodziarka laboratoryjna dwudrzwiowa z wzorcowaniem.
Dodano: 2022-11-28 - Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, sprzętu fotograficznego oraz oprogramowania dla szkoły na rzecz realizacji projektu pod nazwą: „Profesjonalne kadry” realizowanego w ramach programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działania 8.5 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałania 8.5.4 Kształcenie ustawiczne-ZIT nr umowy finansowej RPSW.08.05.04-26-0011/20
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa precyzyjnego sprzętu optycznego
Dodano: 2021-01-21 - Dostawa precyzyjnego sprzętu optycznego
Dodano: 2020-12-18 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2020-09-15 - Dostawa tunelu aerodynamicznego z wentylatorem oraz dostawę generatorów i momentomierzy z oprzyrządowaniem dla Politechniki Świętokrzyskiej – w ramach realizacji Programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego – RID finansowanego ze środków MNiSW na podstawie umowy nr 025/RID/2018/19 z dnia 28.12.2018r.
Dodano: 2020-07-13 - Dostawę defektoskopu ultradźwiękowego, przenośnego z wzorcami i wyposażeniem dla Politechniki Świętokrzyskiej – w ramach realizacji Programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego – RID finansowanego ze środków MNiSW na podstawie umowy nr 025/RID/2018/19 z dnia 28.12.2018r.
Dodano: 2020-06-25 - Dostawa zestawu czterech stanowisk dydaktycznych do realizacji ćwiczeń laboratoryjnych w zakresie biologicznego oczyszczania ścieków oraz fizyczno-chemicznego uzdatniania wody dla Politechniki Świętokrzyskiej – w ramach realizacji Programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego – RID finansowanego ze środków MNiSW na podstawie umowy nr 025/RID/2018/19 z dnia 28.12.2018r.
Dodano: 2020-06-03 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2019-09-05