Powiat Łukowski ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego 17
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 025 7982203 , fax. 025 7987491
- Data zamieszczenia: 2014-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
ul. Józefa Piłsudskiego 17 17
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 025 7982203, fax. 025 7987491
REGON: 71158656700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa trzech urządzeń rehabilitacyjnych do Domu Pomocy Społecznej w Łukowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest dostawa trzech urządzeń rehabilitacyjnych do Domu Pomocy Społecznej w Łukowie, w ramach projektu pn. Rozbudowa i modernizacja DPS w Łukowie działaniem przeciw wykluczeniu społecznemu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie, realizowanego w ramach Programu Poprawa jakości usług świadczonych w domach pomocy społecznej i placówkach opiekuńczo - wychowawczych. Projekt współfinansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi w Unii Europejskiej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie: a) lampy do terapii światłem spolaryzowanym, b) stacjonarnego aparatu do terapii radialną falą uderzeniową, c) aparatu do głębokiej stymulacji elektromagnetycznej; oraz przeszkolenie wskazanych pracowników Domu Pomocy Społecznej w Łukowie z obsługi dostarczonych urządzeń. Dane o projekcie: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi w Unii Europejskiej. Celem projektu jest poprawa usług podstawowej opieki zdrowotnej i usług opieki społecznej na peryferyjnych i zmarginalizowanych terenach obszarów objętych koncentracją geograficzną, z preferencją dla wielosektorowego podejścia programowego. 3. Urządzenia, o których mowa w ust. 1 i 2 umowy, zostaną dostarczone przez Wykonawcę, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, do budynku Domu Pomocy Społecznej w Łukowie przy ul. Broniewskiego 20/26 oraz wniesione i ustawione przez niego w budynku w miejscu wskazanym przez dyrektora w/w Domu. 4. W trakcie odbioru przedmiotu umowy Wykonawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu dla wszystkich urządzeń instrukcje obsługi oraz karty gwarancyjne - w języku polskim, pod rygorem nie dokonania odbioru przedmiotu umowy. 5. Wykonawca niezależnie od gwarancji producenta na urządzenia udzieli Zamawiającemu co najmniej 24-miesięcznej rękojmi na dostarczone urządzenia, licząc od dnia zakończenia czynności odbioru zadania (podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń i protokołu szkolenia). 6. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne urządzenia niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, przy czym wada powinna być usunięta w miejscu w którym urządzenia się znajdują u Zamawiającego. 7. Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu umowy, na swój koszt, nieodpłatnie przeszkoli, przez osoby posiadające kwalifikacje w zakresie obsługi w/w urządzeń, wskazane przez Zamawiającego osoby, w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń i na tą okoliczność sporządzi protokół w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach dla każdej strony umowy, z podaniem co najmniej daty, osób szkolonych, tematu szkolenia, czasu trwania szkolenia, osoby prowadzącej szkolenie i jego kwalifikacji, który zostanie podpisany przez osoby szkolone i szkolącego. Za datę zakończenia realizacji przedmiotu umowy uważa się datę zakończenia czynności odbioru przedmiotu zamówienia i przeszkolenia pracowników DPS. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 14 1500 2208 1222 0000 2081 0000 w Banku Zachodnim WBK S.A. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. 7. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia na dostarczone urządzenia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lukowsp.bip.e-zeto.com/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA DROBNEJ APARATURY MEDYCZNEJ I WYPOSAŻENIA
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów zużywalnych do systemu 3S Safe Sampling System, do archiwizacji próbek krwi dawców dla 120 000 donacji, wraz z dzierżawą automatycznego systemu archiwizacji próbek osocza jako system back-up
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa implantów do artroskopii i zabiegów ortopedycznych
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa systemu implantów używanych w chirurgii kręgosłupa.
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń medycznych.
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa aparatu do znieczulania ogólnego i kardiomonitora
Dodano: 2016-07-18 - DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ZUŻYTE IGŁY, ODPADY MEDYCZNE i WYCINKI
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA POZYCJONERÓW PRZECIWODLEŻYNOWYCH
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-29 - Przedmiotem zamówienia ZM 28/230/2016 jest dostawa aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach z podziałem na trzy zadania.
Dodano: 2016-06-28