Przetargi.pl
Dostawa trzech samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 473 103 , fax. 757 526 419
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    ul. Jana Kochanowskiego 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 473 103, fax. 757 526 419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.jeleniogorski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa trzech samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (ewentualnie z przebiegiem nie większym niż 10.000 km), bezwypadkowych, technicznie sprawnych samochodów osobowych wraz z wyposażeniem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie odrębne części: 1) Część I zamówienia, polegającą na dostawie jednego samochodu osobowego klasy średniej segment D, 2) Część II zamówienia, polegającą na dostawie dwóch samochodów osobowych klasy niższej-średniej (kompakt) segment C. 3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 4. Wymagany termin realizacji zamówienia – dla Części I i II zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2019 r. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne i wyposażenie) został zawarty: 1) w zakresie Części I zamówienia – w Załączniku Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) w zakresie Części II zamówienia – w Załączniku Nr 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania co oznacza, że Wykonawca może zaoferować model samochodu zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach w zakresie określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj.: w Załączniku Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie Części I zamówienia, w Załączniku Nr 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie Części II zamówienia. 7. Istotne postanowienia dotyczące obu części zamówienia: 1) Przekazanie przedmiotu zamówienia (samochodu/samochodów wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 2) nastąpi w siedzibie Wykonawcy, tj. salonie sprzedaży Wykonawcy, znajdującym się na terenie miasta Jelenia Góra, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. W przypadku braku salonu sprzedaży Wykonawcy w Jeleniej Górze, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (samochód/samochody wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 2) do siedziby Zamawiającego w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10 na własny koszt i ryzyko, wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 2) Rejestracja pojazdu leży po stronie Zamawiającego. W celu dokonania rejestracji Wykonawca wraz z przedmiotem umowy musi przekazać Zamawiającemu: a) świadectwo homologacji; b) kartę pojazdu; c) dokument potwierdzający zapłatę akcyzy na terytorium RP lub oświadczenie wyspecjalizowanego salonu sprzedaży, że posiada oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego zapłatę akcyzy na terytorium RP; d) książeczkę serwisową i gwarancyjną; e) instrukcję obsługi w języku polskim; f) dokument potwierdzający spełnianie normy emisji spalin; g) inne dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu – jeśli występują. 3) Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca udzieli gwarancji bez limitu kilometrów na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia w okresach minimalnych (zgodnie z poniższym zestawieniem) lub zaoferowanych w Opisie technicznym oferowanego pojazdu. b) Zamawiający ustala minimalne okresy gwarancji: - na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne, elektroniczne (gwarancja mechaniczna) – minimum 2 lata; - na powłoki lakiernicze – minimum 2 lata; - na perforację blach nadwozia: minimum 12 lat – w zakresie I Części zamówienia, minimum 6 lat – w zakresie II Części zamówienia. 4) Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. 5) Okres udzielonej gwarancji będzie punktowany na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Wymagane jest, aby co najmniej jeden punkt autoryzowanego serwisu gwarancyjnego (przeprowadzającego naprawy gwarancyjne, pogwarancyjne mechaniczne lub blacharskie) znajdował się w Jeleniej Górze albo w odległości maksymalnie do 60 km od granicy administracyjnych miasta Jeleniej Góry. 7) Wymogi techniczne pojazdu dotyczące czynników takich jak: zużycie energii (paliwa), emisja dwutlenku węgla, emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów) – zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. Nr 96, poz. 559), tj.: a) zużycie paliwa – zgodnie z wynikami badań homologacji (zgodnie z procedurą testową WLTP) – w cyklu mieszanym – nie więcej niż 8,1 l/100 km (w zakresie Części I zamówienia); b) zużycie paliwa – zgodnie z wynikami badań homologacji (zgodnie z procedurą testową WLTP) – w cyklu mieszanym – nie więcej niż 9,0 l/100 km (w zakresie Części II zamówienia); c) emisja spalin CO2 w cyklu mieszanym (łączonym) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu (zgodnie z procedurą testową WLTP) – nie więcej niż 185 g/km (w zakresie Części I zamówienia); d) emisja spalin CO2 w cyklu mieszanym (łączonym) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu (zgodnie z procedurą testową WLTP) – nie więcej niż 204 g/km (w zakresie Części II zamówienia); e) emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, węglowodorów i cząstek stałych) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu – spełniająca normę spalin dla silników benzynowych minimum EURO 6 (w zakresie obu części zamówienia). 8. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedłoży wraz z ofertą Opis techniczny oferowanego pojazdu – sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części I zamówienia lub/oraz Załącznikiem Nr 5b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części II zamówienia. 9. W Opisie technicznym oferowanego pojazdu, stanowiącym element oferty, Wykonawca winien wskazać markę (nazwę producenta) i model oferowanego pojazdu, rok produkcji pojazdu oraz jego parametry techniczne. 10. Wszelkie pozostałe uregulowania związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części I zamówienia oraz Załącznik Nr 6b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części II zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełnionym Formularz ofertowy – Załącznik Nr 2a i/lub 2b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) Opis techniczny oferowanego pojazdu, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części I zamówienia lub/oraz Załącznikiem Nr 5b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części II zamówienia; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie); 4) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 5) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi Wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z tych Wykonawców odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załączniki Nr 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), a także oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 niniejszej Sekcji, tj. Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 7) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.) – Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załączniki Nr 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 9) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach