Przetargi.pl
Dostawa trzech komputerów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa trzech komputerów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech komputerów do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 149 o następujących parametrach: Typ Komputer stacjonarny (jednostka centralna bez monitora) Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych. Procesor Procesor o wydajności ocenianej na minimum 6450 punktów w teście Passmark Benchmark CPU Mark wg kolumny Psmark CPU Mark (high er is better), na podstawie tabeli wyników 10 czerwca 2014 roku pod adresem http:cpubenchmark.net cpu_list.php ( tabela dołączona załącznik nr 6 do SIWZ ) Parametry pamięci masowej Dysk twardy o pojemności min. 1 TB Pamięć operacyjna pojemność: min. 6144 MB, Karta graficzna zintegrowana Karta sieciowa zintegrowana pracująca z prędkością 10 100 1000 Mbps Napędy wbudowane (zainstalowane) DVD+ -RW Złącza zewn. 1. USB min. 6 sztuk (2 złącza na przednim panelu), min. 2 sztuki USB 3.0 2.RJ-45 (LAN) Obudowa/Zasilacz Obudowa typu Tower, Zasilacz o mocy nie mniej niż 500W. System Operacyjny Microsoft Windows 8.1 PL Professional 64-bit OEM lub równoważny System operacyjny z graficznym interfejsem użytkownika w języku polskim, w tym także system interaktywnej pomocy w języku polskim. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe. System operacyjny powinien mieć zintegrowany system aktualizacji darmowych poprawek bezpieczeństwa, przy czym komunikacja z użytkownikiem powinna odbywać się w języku polskim. Dostępność bezpłatnej telefonicznej pomocy technicznej dotyczącej systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim u producenta sprzętu komputerowego (związane z problemami współdziałania sprzętu i systemu operacyjnego), a cena połączenia nie większa niż cena połączenia lokalnego. Dostępność w Internecie na stronach producenta biuletynów technicznych, w tym opisów poprawek bezpieczeństwa, w języku polskim, a także telefonicznej pomocy technicznej producenta systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim w dni robocze w godzinach od 8-17, a cena połączenia nie większa niż cena połączenia lokalnego. System operacyjny musi mieć publicznie znany cykl życia przedstawiony przez producenta dotyczący rozwoju i wsparcia technicznego w szczególności w zakresie bezpieczeństwa na co najmniej na 5 lat od daty zakupu. Możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych np. słabo widzących, zgodnie z wymogami Krajowych Ram Interoperacyjności (WCAG 2.0). System operacyjny musi pozwalać na pracę w różnych sieciach komputerowych (sieci lokalne LAN, Internet), w tym także automatycznie rozpoznawać sieci i ich ustawienia bezpieczeństwa, rozpoznawać automatycznie urządzenia peryferyjne działające w tej sieci (np. drukarki, skanery ) oraz łączyć się automatycznie z raz zdefiniowanymi sieciami. System operacyjny zapewniający pełną współpracę systemem Active Directory pozwalająca na wdrożenie jednolitej polityki bezpieczeństwa dla wszystkich komputerów w sieci. System operacyjny powinien zostać zainstalowany oraz aktywowany na komputerze oferowanym przez Wykonawcę, a nośnik(i) z systemem operacyjnym w wersji instalacyjnej powinien zostać załączony do zestawu. Gwarancja 1.Gwarancja na okres minimum 24 miesięcy 2.W przypadku awarii dysku twardego obsługa gwarancyjna będzie wykonywana przez dostarczenie i instalację nowego dysku twardego. Uszkodzony dysk pozostanie własnością Zamawiającego. Wykonawca ma prawo wykonać diagnostykę uszkodzonego dysku twardego w miejscu jego zainstalowania u Zamawiającego. 3.W przypadku konieczności naprawy gwarancyjnej komputerów poza miejscem zainstalowania sprzętu będą one zabierane bez dyskówa. twardych, które pozostaną na czas naprawy u Zamawiającego. Demontaż dysku twardego zostanie wykonany przez pracownika Wykonawcy. Dodatkowe wyposażenie 1.Mysz optyczna USB z dwoma klawiszami oraz rolką 2.Klawiatura USB typu QWERTY w układzie międzynarodowym z klawiszami funkcyjnymi F1-F12, wydzielonym blokiem numerycznym, wydzielonym blokiem kursorów, wydzielonym blokiem klawiszy Insert, Home, Del, End, PgUp, PgDn. Certyfikaty i deklaracje (wymagane przy dostawie):Deklaracja zgodności CE dla zaoferowanego modelu komputera 2. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego, Łódź, ul. Piotrkowska 149 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 15.00 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu dokładnego terminu dostawy. 3.Realizacja zamówienia obejmuje: 1). Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (adres i pokój), na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 2).Wykonawca udziela licencji do oprogramowania. 3).Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia. 4).Oferowany przedmiot zamówienia objęty powinien być gwarancją, nie krótszą niż wskazana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia rozdz. III pkt.1- tabela. 5).Okresy gwarancyjne liczone są od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 6).W razie stwierdzenia wad Zamawiający przesyła reklamację do Wykonawcy. 7).Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wady w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji. 8).Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu sposób zgłaszania awarii oferowanego sprzętu w okresie udzielanej gwarancji, w szczególności adresy stron www. , adresy poczty elektronicznej oraz numery telefonów i faksów. 9).Wykonawca dostarcza dokumenty gwarancyjne oraz instrukcję obsługi sprzętu. 10).Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do każdej jednostki dostarczonego sprzętu, certyfikaty autentyczności i karty rejestracyjne , na warunkach przewidzianych przez producenta oprogramowania/sprzętu. 11).Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany zgodnie z polskimi normami. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury w terminie 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu wraz z podpisanym protokołem dostawy i odbioru sprzętu podpisanym przez strony. 6. Płatność zostanie dokonana przelewem bankowym na konto Wykonawcy określone w fakturze. 7.Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 12.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 14.Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach