Przetargi.pl
Dostawa trumien, obudów oraz krzyży

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-608 Świętochłowice, ul. Łagiewnicka 76
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3451580, 3451915 , fax. 032 3451544
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
    ul. Łagiewnicka 76 76
    41-608 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 032 3451580, 3451915, fax. 032 3451544
    REGON: 00000578150000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa trumien, obudów oraz krzyży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa trumien, obudów i krzyży według potrzeb Zamawiającego, loco baza MPGK w Świętochłowicach Sp. z o.o.: trumna dębowa-przewidywana ilość 90 szt. trumna olcha lub sosna-przewidywana ilość 130 szt. trumna prosta OPS-przewidywana ilość 20 szt. trumna poszerzana - przewidywana ilość 3szt. trumna dziecięca biała-przewidywana ilość 10 szt. obudowa drewniana-przewidywana ilość 100 szt. obudowa drewniana dziecięca z krzyżem-przewidywana ilość5 kpl. obudowa drewniana do urny-przewidywana ilość 20 szt. krzyż drewniany prosty OPS-przewidywana ilość 20 szt. krzyż drewniany-przewidywana ilość 50 szt. Trumny muszą być wykonane z litego drewna dębowego, olchowego i sosnowego. Wszystkie środki i wieka trumien muszą być wybite białym marszczonym materiałem wykończonym koronką. Każda trumna musi być wyposażona w ozdobną poduszkę, krzyż oraz okucia. Obudowa drewniana w kształcie trapezu. Krzyż drewniany wysokość 170 cm i 50 cm. Obudowy oraz krzyże musza być malowane w tym samym odcieniu farby. Zamawiający każdorazowo telefonicznie będzie określał wielkość oraz rodzaj zamawianego asortymentu. Wymagany termin dostawy - 24 godziny od telefonicznego złożenia zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Minimalna wielkość dostaw trumien - 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392961004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawaijacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów metodą spełnia -nie spełnia: -oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1, pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia -zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków ustawy oraz warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca przystępując do niniejszego postępowania winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr l. 2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych przepisami art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum ?pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6.Dokumentacja zdjęciowa ( zdjęcia kolorowe ) przedstawiająca wygląd i wystrój trumien, obudów oraz krzyży

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.swietochlowice.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach