Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-608 Świętochłowice, ul. Łagiewnicka 76
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3451580, 3451915 , fax. 032 3451544
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
ul. Łagiewnicka 76 76
41-608 Świętochłowice, woj. śląskie
tel. 032 3451580, 3451915, fax. 032 3451544
REGON: 00000578150000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa trumien, obudów oraz krzyży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa trumien, obudów i krzyży według potrzeb Zamawiającego, loco baza MPGK w Świętochłowicach Sp. z o.o.: trumna dębowa-przewidywana ilość 90 szt. trumna olcha lub sosna-przewidywana ilość 130 szt. trumna prosta OPS-przewidywana ilość 20 szt. trumna poszerzana - przewidywana ilość 3szt. trumna dziecięca biała-przewidywana ilość 10 szt. obudowa drewniana-przewidywana ilość 100 szt. obudowa drewniana dziecięca z krzyżem-przewidywana ilość5 kpl. obudowa drewniana do urny-przewidywana ilość 20 szt. krzyż drewniany prosty OPS-przewidywana ilość 20 szt. krzyż drewniany-przewidywana ilość 50 szt. Trumny muszą być wykonane z litego drewna dębowego, olchowego i sosnowego. Wszystkie środki i wieka trumien muszą być wybite białym marszczonym materiałem wykończonym koronką. Każda trumna musi być wyposażona w ozdobną poduszkę, krzyż oraz okucia. Obudowa drewniana w kształcie trapezu. Krzyż drewniany wysokość 170 cm i 50 cm. Obudowy oraz krzyże musza być malowane w tym samym odcieniu farby. Zamawiający każdorazowo telefonicznie będzie określał wielkość oraz rodzaj zamawianego asortymentu. Wymagany termin dostawy - 24 godziny od telefonicznego złożenia zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Minimalna wielkość dostaw trumien - 3 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392961004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawaijacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów metodą spełnia -nie spełnia: -oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1, pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia -zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków ustawy oraz warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca przystępując do niniejszego postępowania winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr l. 2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych przepisami art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum ?pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6.Dokumentacja zdjęciowa ( zdjęcia kolorowe ) przedstawiająca wygląd i wystrój trumien, obudów oraz krzyży
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.swietochlowice.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzedaż wraz z transportem trumien i urn do pochówku zmarłych oraz krzyży nagrobnych dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
Dodano: 2015-12-03 - Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach
Dodano: 2015-03-10 - DOSTAWA (SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM) TRUMIEN I URN DO POCHÓWKU ZMARŁYCH ORAZ KRZYŻY NAGROBNYCH DLA MIEJSKIEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SOSNOWCU
Dodano: 2014-12-15 - Sukcesywna dostawa trumien krzyży i obudów nagrobnych
Dodano: 2014-05-07 - Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach
Dodano: 2014-02-17 - Dostawę sprzedaż wraz z transportem trumien i urn do pochówku zmarłych oraz krzyży nagrobnych dla miejskiego zakładu usług komunalnych w Sosnowcu.
Dodano: 2013-12-11 - Sukcesywna dostawa trumien, krzyży i obudów nagrobnych
Dodano: 2013-04-26 - Zakup wraz z dostawą trumien
Dodano: 2013-01-28 - Dostawa trumien dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
Dodano: 2012-06-28 - Sukcesywna dostawa trumien, krzyży i obudów nagrobnych
Dodano: 2012-04-30