Przetargi.pl
Dostawa, transport, posadowienie oraz uruchomienie 6 szt. używanych domków holenderskich, całorocznych na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” przy ul. Matejki 22 w Świnoujściu.

Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" ogłasza przetarg

  • Adres: 72600 Świnoujście, ul. Jana Matejki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3213781 , fax. 0-91 3213781
  • Data zamieszczenia: 2017-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz"
    ul. Jana Matejki 22
    72600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3213781, fax. 0-91 3213781
    REGON: 33094400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, transport, posadowienie oraz uruchomienie 6 szt. używanych domków holenderskich, całorocznych na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” przy ul. Matejki 22 w Świnoujściu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca w okresie do 30.04.2017r. w zakresie realizacji zadania zobowiązuje się do : Dostawy, transportu, posadowienia oraz z wypoziomowania 6 szt. całorocznych (używanych) domków holenderskich na terenie wskazanym przez Zamawiającego przy ul. Matejki 22 w Świnoujściu, oraz ich podłączenia wraz z uruchomieniem. Oferowane domki holenderskie muszą być całoroczne, sprawne technicznie oraz wyposażone w: a) w salonie : narożnik z funkcją spania, stół z pufami/krzesłami, kominek elektryczny, szafki itp. b) w aneksie kuchennym : meble kuchenne, zlewozmywak z baterią zlewozmywakową z podłączeniami, okap kuchenny, kuchenka elektryczną lub gazowa z podłączeniami, lodówka z zamrażarką, c) 2 pomieszczenia sypialniane ( minimum) z łóżkami dla minimum 5 osób łącznie, drzwi z klamką, szafkami, d) w łazience : szafki łazienkowe, kabina natryskowa z słuchawką i wężem prysznicowym, umywalka z baterią, toaleta wraz z niezbędnymi podłączeniami do mediów-gazowy, przepływowy podgrzewacz wody , drzwi z klamką, e) piec do ogrzewania i c.w.u. z zainstalowanym termostatem (z możliwością regulacji temperatury ogrzewania), f) instalacje: elektryczna z własną rozdzielnią oraz bezpiecznikami, pełna instalacja hydrauliczna, gazowa, g) podwójne szyby w oknach i drzwiach. h) w otworach okiennych zasłonki / firanki, i) grzejniki/kaloryfery, j) oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, k) podłogi wykonanie z PCV l) izolację: przeciw wilgociową, termiczną, akustyczną, m) wentylacja grawitacyjna. 1. Rok produkcji domków: nie starsze niż 2012 rok. 2. Przyczepy muszą być jednolitej kolorystyki – odcienie zieleni, brązu, beżu . 3. Wszystkie zainstalowane sprzęty, wyposażenie, podłączenia do mediów muszą być w pełni sprawne, czyste i bez uszkodzeń. 4. Domki muszą być gotowe do zamieszkania. 5. Wykonawca/ dostawca udzieli Zamawiającemu min. 24 miesięcznej gwarancji na domki wraz z pełnym ich wyposażeniem oraz instalacjami. 6. W terminie wskazanym przez Zamawiającego, po dostarczeniu domków holenderskich Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do ich uruchomienia tj. dokona podłączenia do sieci elektrycznej oraz wodno- kanalizacyjnej, zainstaluje również zakupione przez siebie butle gazowe (w przypadku konieczności ich montażu). 7. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu, posadowienia, wypoziomowania domków holenderskich oraz podłączenia do mediów na terenie przy ul. Matejki 22 w Świnoujściu - wskazanym przez Zamawiającego itp. 8. Cena oferty musi obejmować wykonanie na koszt Wykonawcy przeglądu Instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie sprawności połączeń, zabezpieczeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie. Przegląd ma być wykonany dopiero po posadowieniu oraz podłączeniu do istniejącej instalacji elektrycznej dla każdego z domków z osobna. 9. Przed złożeniem oferty obowiązkowe jest dokonanie wizji lokalnej po uzgodnieniu telefonicznym z Kierownikiem Kempingu „Relax” tel. 512 937 652.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach