Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg
- Adres: 00-347 Warszawa, Wybrzeże Kościuszkowskie 47
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 5527261 , fax. 0-22 5527260
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Wybrzeże Kościuszkowskie 47 47
00-347 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 5527261, fax. 0-22 5527260
REGON: 14058042800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kssip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tonerów, papieru kserograficznego, drobnych artykułów biurowych, dla wymienionych poniżej ośrodków Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury: a) ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 47, 00-347 Warszawa b) ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków c) ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 - tonery Zadanie nr 2 - papier kserograficzny Zadanie nr 3 - drobne materiały biurowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921129
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy). Sposób oceny warunku - spełnia/niespełnia. 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy). Sposób oceny warunku - spełnia/niespełnia. Wykonawca spełni warunek jeżeli oświadczy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20% wartości swojej oferty brutto. 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2). Sposób oceny warunku spełnia/niespełnia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli oświadczy, że zrealizował co najmniej 2 dostawy produktów odpowiadających przedmiotowi zamówienia, przy czym wartości każdej z dostaw stanowią co najmniej 70% ceny swojej oferty. W przypadku złożenia ofert częściowych wartość dostawy musi odpowiadać co najmniej 70% sumy cen ofert częściowych, na jakie wykonawca złoży ofertę. 4. Oferowany przedmiot oferty musi pod rygorem odrzucenia oferty spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone w specyfikacji Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia (zwanych dalej warunkami postępowania) zostanie dokonana w oparciu o złożone dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Oświadczenie wykonawcy, wypełnione i własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20% wartości swojej oferty brutto. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie według druku stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. II. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. a. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach I.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie II.a. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, faksów) oraz akcesoriów komputerowych dla potrzeb Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie i Rejonów
Dodano: 2016-07-20 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz udostępnienie systemu internetowego do składania zamówień dla Banku Gospodarstwa Krajowego
Dodano: 2016-04-07 - Materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2015-10-15 - Materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2015-09-25 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz udostępnienie systemu internetowego do składania zamówień dla Banku Gospodarstwa Krajowego
Dodano: 2015-04-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów
Dodano: 2014-10-01 - materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2014-09-18 - ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I FAKSÓW
Dodano: 2013-11-19 - ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO.
Dodano: 2013-07-31