Przetargi.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-445 Warszawa, ul. E. Ciołka 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8360191 , fax. 022 8378127
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola
    ul. E. Ciołka 11 11
    01-445 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8360191, fax. 022 8378127
    REGON: 00101839600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników laboratoryjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PAKIET NR 1 1) Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostycznej Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 : a. odczynników do chemii klinicznej wraz z aplikacjami na posiadane przez zamawiającego analizatory: Konelab 30 i oraz Konelab Prime 30 ISE b. kalibratorów, muszą pochodzić od tego samego producenta co odczynniki c. mianowanych materiałów kontrolnych d. płynów płuczących, e. materiałów zużywalnych f. zestawów konserwacyjnych niezbędnych do półrocznych i rocznych przeglądów technicznych aparatu Konelab 30 i Konelab Prime 30 ISE g. zestawów konserwacyjnych niezbędnych do półrocznych i rocznych przeglądów technicznych aparatu Konelab 30 i Konelab Prime 30 ISE h. wykonania rocznego i półrocznego przeglądu - konserwacji aparatu Konelab 30i Konelab Prime 30 ISE i. wykonania rocznego i półrocznego przeglądu - konserwacji aparatu Konelab 30i Konelab Prime 30 ISE 2) Szczegółowe zestawienie rodzaju i ilości badań, asortymentu zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy 3) Jakość oferowanych odczynników nie może być gorsza niż jakość odczynników oryginalnych tzn. stosowanie oferowanych odczynników nie może powodować konieczności kalibracji aparatu częściej niż przy stosowaniu odczynników oryginalnych. 4) W przypadku awarii analizatorów , wynikającej ze stosowania odczynników złej jakości, Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wymiany oryginalnych części i naprawy urządzeń. 5)Dostawy wymienione w pkt 1) stanowią jedną niepodzielną całość pakietu. 6)Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 7)Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca 8)W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. PAKIET NR 2 1)Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostycznej Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora. 2)Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo cenowym Załącznik nr 3 do SIWZ, 3)Wymagania techniczne -parametry graniczne- analizatora zostały określone w Załączniku nr 4 do SIWZ 4)Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo cenowym Załącznik nr 3 muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze 5)Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 6)Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca 7)W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. 8)W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca. PAKIET NR 3 1)Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora. 2)Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo cenowym - Załącznik nr 5 do SIWZ 3)Wymagania techniczne analizatora (parametry graniczne) zostały określone w Załączniku nr 6 4)Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo cenowym załącznik nr 5 , muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 5)Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 6)Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca 7)W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw,po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. 8)W trakcie realizacji umowy, wszelkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca. PAKIET NR 4 1)Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do bakteriologii, pakietu przeglądowego na okres 12 miesięcy, wykonanie rocznego przeglądu-konserwacji aparatu Mini Api. Przewidywana ilość została określona w Formularzu asortymentowo cenowym - Załącznik nr 7 do SIWZ 2)Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego Wszystkie 3)Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca 4)W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. PAKIET NR 5 1)Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do hematologii, krwi kontrolnej z rozdziałem krwinek białych na 3 populacje do posiadanego przez pracownię analizatora CELL DYN 1700, dostawa pakietu przeglądowego na okres 12 miesięcy, wykonanie rocznego przeglądu - konserwacji aparatu Cell Dyn 1700. 2)Przewidywana ilość została określona w Formularzu asortymentowo cenowym - Załącznik nr 8 do SIWZ 3)Jakość oferowanych odczynników nie może być gorsza niż jakość odczynników oryginalnych tzn. stosowanie oferowanych odczynników nie może powodować konieczności kalibracji aparatu częściej niż przy stosowaniu odczynników oryginalnych. 4)W przypadku awarii aparatu, wynikającej ze stosowania odczynników złej jakości, Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wymiany oryginalnych części i naprawy aparatu . 5)Zamawiający nie dopuszcza zmiany fabrycznej aplikacji analizatora w celu stosowania oferowanych przez Wykonawcę odczynników. 6)W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. 7)Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego Wszystkie 8)Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, co w szczególności oznacza, że wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunków metodą spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - według wzoru zawartego w pkt. 1 załącznika nr 1 do SIWZ formularza oferty, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1)wykaz zawierający co najmniej jedno wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie - według wzoru zawartego w załączniku nr 12 do SIWZ.Oznacza to, że składany wraz z ofertą wykaz zrealizowanych zamówień wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie musi zawierać: w zakresie części 1 - dostawę o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto w zakresie części 2 - dostawę o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto w zakresie części 3 - dostawę o wartości nie mniejszej niż 40.000 PLN brutto w zakresie części 4 - dostawę o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto w zakresie części 5 - dostawę o wartości nie mniejszej niż 15.000 PLN brutto

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach