Zarząd Nieruchomości Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 20-112 Lublin, ul. Grodzka 12
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 5371200 , fax. 81 5371201
- Data zamieszczenia: 2015-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Komunalnych
ul. Grodzka 12 12
20-112 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 5371200, fax. 81 5371201
REGON: 43078394000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.znk-lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tonerów do drukarek i materiałów biurowych dla Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne do drukarek tonery, taśmy były oryginalne tj. wyprodukowane przez producenta urządzenia do którego są przeznaczone lub równoważne. W przypadku składania ofert na produkty równoważne, w porównaniu do zalecanych przez producenta urządzenia Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia równoważności oferowanego przedmiotu z wymaganym przez Zamawiającego, poprzez przedłożenie oświadczenia producenta urządzenia. Z treści oświadczenia ma wynikać, że produkt jest w pełni kompatybilny z urządzeniem i jego stosowanie nie spowoduje uszkodzenia urządzenia oraz obniżenia jakości wydruku w stosunku do produktu oryginalnego wydajność produktu równoważnego nie może być mniejsza niż produktu oryginalnego produkowanego przez producenta urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 zł słownie: trzy tysiące złotych 00/100 należy wnieść w terminie do dnia 2015-12-18 godz. 9:00 w jednej z form: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz.275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Banku PEKAO S.A. V Oddział w Lublinie, ul. Królewska 1, rachunek nr: 60 1240 1503 1111 0010 0132 4894 W przypadku złożenia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego o uznaniu wpłaconego wadium decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a nie data złożenia przelewu w banku Wykonawcy. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć do depozytu w kasie Zamawiającego. (Kasa czynna jest w godzinach: od 800 do 1000 oraz od l100 do 1400 z wyjątkiem środy). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kopię wpłaty wadium. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na dostawę materiałów biurowych. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądzu winno zawierać, lub być opatrzone stosownymi dokumentami zawierającymi bezwarunkowe przyrzeczenie zapłaty kwoty wadium w przypadku jego utraty przez Wykonawcę, oznaczenie stron, wskazanie płatności na pierwsze wezwanie bez dodatkowych warunków. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.z.p. lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.znk-lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-07-25 - Zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2016 roku. Znak sprawy DZ-2501/213/16
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Dodano: 2016-07-13 - zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-06-07 - Zakup materiałów i urządzeń biurowych
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-22