Przetargi.pl
dostawa tonerów do drukarek i kopiarek

Sąd Rejonowy w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. gen. Wł. Andersa 34
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428609 , fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
  • Data zamieszczenia: 2011-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Koszalinie
    ul. gen. Wł. Andersa 34 34
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428609, fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
    REGON: 00032258300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa tonerów do drukarek i kopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do następujących drukarek i kopiarek: Brother HL 1430 - 4 szt., Canon iR1210 - 6 szt., Canon NP 6112 - 2 szt., Canon NP 6320 - 1 szt., Dell 5310 - 20 szt., Dell 5330 - 4szt., Develop ineo 283 - 8 szt., Gestetner DSM 618 - 3 szt., Gestetner DSM 627/725 - 10 szt., HP LJ 1100 - 8 szt., HP LJ 1102 - 11 sz., HP LJ 1300 - 15 szt., HP LJ 1320 - 2 szt., HP LJ 2015 - 14 szt., HP LJ 2600 - 2 szt., HP color LJ CP2025 czarny - 2 op., HP color LJ CP2025 cyan - 2 szt., HP color LJ CP2025 yellow - 2 szt., HP color LJ CP2025 magneta - 2 szt., HP LJ 4050 - 6 szt., HP LJ 1000/1200 - 20 szt., HP LJ 1010/1015/1018/1020 - 370 szt., HP LJ P 1505 - 55 szt., HP LJ P 1606 - 32 szt., HP LJ P2055 - 3 szt., Konica Minolta bizhub 210 - 2 szt., Konica Minolta bizhub 250 - 12 szt., OKI B-410 - 8 szt., OKI B-6300 - 6 szt., OKI B-6500 - 12 szt., OKI MB-480 - 3 szt., Panasonic FP7824 - 2 szt., Page Master 402N - 3 szt., SAMSUNG ML-1450 - 3 szt., SAMSUNG ML-2250 - 20 szt.,SAMSUNG ML-3051N - 12 szt.,SAMSUNG ML-3560 - 2 szt.,SAMSUNG ML-2010 - 10 szt., SHARP AR-5120 - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach