Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2019-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 18960000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa testów do wykrywania i identyfikacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 5 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych na następujące części: Część 1 – Dostawa testów do wykrywania i identyfikacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 – Dostawa testów do wykrywania i identyfikacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 – Dostawa testów do wykrywania i identyfikacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, Część 4 – Dostawa testów do wykrywania i identyfikacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, Część 5 – Dostawa testów do wykrywania i identyfikacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający żąda aby Wykonawca: 3.2.1. Zagwarantował dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 5 do SIWZ. 3.2.2. Dostarczał przedmiot umowy na własny koszt wraz z wniesieniem: - w części 1-5 do wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Biuro Zaopatrzenia za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę. 3.2.3. Zapewnił, że czas przydatności do użytku dostarczonego przez Wykonawcę testu w dniu dostawy, nie może być krótszy niż połowa okresu przydatności testu, deklarowana przez producenta, liczona od daty produkcji. 3.2.4. Wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę. 3.2.5. Zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-5 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie. 3.2.6 Zagwarantował Zamawiającemu gwarancję na dostarczany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż oferowany przez producenta przedmiotu zamówienia, liczonej każdorazowo od dnia dostawy częściowej i podpisania protokołu odbioru częściowego przedmiotu umowy. 3.2.7. Przedmiot zamówienia w każdej części musi być fabrycznie nowy (zamknięty w oryginalnym opakowaniu). 3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Termin wykonania zamówienia. 4.1. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w okresie 18 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Termin wykonania należy określić w dniach roboczych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował minimalny termin dostawy częściowej 5 (pięć) dni roboczych, maksymalny 30 (trzydzieści) dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia faksem lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego, przy czym: a) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca, który zaproponuje krótszy termin niż 5 dni będzie punktowany tak jak Wykonawca, który zaproponuje 5- dniowy termin dostawy częściowej. b) Zamawiający zastrzega, że zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż: 30 (trzydzieści) dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia faksem lub poczta elektroniczną przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124130-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.3.2. Wykaz asortymentowy i ilościowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369) -wzór stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- testy kasetkowe chromatograficzne na antygen SARS COV 2
Dodano: 2021-06-09 - DOSTAWA PASKÓW DO POMIARU GLIKEMII wraz z UŻYCZENIEM / WYDZIERŻAWIENIEM GLUKOMETRÓW – 2 zadania
Dodano: 2019-09-10 - Dostawa testów do wykrywania i identyfikacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 5 części.
Dodano: 2019-08-13 - Dostawa testów do wykrywania i identyfikacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 5 części.
Dodano: 2019-05-24 - Dostawa pakietów kryminalistycznych do pobierania śladów genetycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Dodano: 2019-05-09 - Dostawa testów do wykrywania i identyfikacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 28 części.
Dodano: 2019-03-29 - Dostawa pasków do pomiaru glikemii dla dorosłych wraz z użyczeniem / wydzierżawieniem glukometrów
Dodano: 2018-07-12 - Dostawa pasków do pomiaru glikemii wraz z użyczeniem / wydzierżawieniem glukometrów
Dodano: 2018-05-29