Przetargi.pl
Dostawa testów do immunoserologii wraz z dzierżawą analizatora.

Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, Grunwaldzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0172271222 , fax. 0172271233
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny ZOZ
    Grunwaldzka 4
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 0172271222, fax. 0172271233
    REGON: 00030450400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa testów do immunoserologii wraz z dzierżawą analizatora.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa testów do immunoserologii wraz z dzierżawą analizatora do Laboratorium Bakteriologicznego Samodzielnego Publicznego ZOZ w Kolbuszowej. 1) Dostawa testów: 1 HIV antygen / przeciwciało 2000 2 Anty HBe 600 3 HBeAg 600 4 HBsAg 2600 5 AntyHbc total 900 6 AntyHbs 1500 7 AntyHCV 2500 8 Total PSA 9000 9 FPSA 600 2) Dzierżawa analizatora: Lp. Wymagane parametry 1. Analizator immunologiczny wieloparametrowy z minimum 30 miejscami na próbki, możliwość jednoczesnego oznaczania wielu parametrów 2. Możliwość wykonania wszystkich oznaczeń przy użyciu 1 analizatora 3. Analizator bezigłowy wykluczający kontaminację 4. Jednopunktowa lub dwupunktowa rekalibracja 5. Kompletne zestawy odczynnikowe gotowe do użycia zawierające wszystkie odczynniki, kalibratory, kontrole i akcesoria niezbędne do wykonania oznaczenia 6. Ważność odczynników nie krótsza niż 6 miesięcy, a otwarcie zestawu nie spowoduje skrócenia terminu jego ważności 7. Możliwość graficznego przedstawiania krzywych kalibracyjnych 8. Możliwość archiwizacji danych, zestawiania wyników, baza danych pacjentów, kontrola jakości 9. Możliwość dwukierunkowego podłączenia do szpitalnego systemu informatycznego 10. Oprogramowanie w języku polskim 11. Certyfikat zgodności CE 12. Bezpłatny serwis w ramach dzierżawy 13. Bezpłatne przeszkolenie personelu z obsługi aparatu po jego zainstalowaniu 1.2Wymagania ogólne związane z przedmiotem zamówienia. 1) Zaoferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami, kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat. 2) Braki w dostawach wyrobów objętych przetargiem spowodowane okresowym brakiem produkcji będą obowiązkowo niezwłocznie zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub fax. / 017 2271233 – kier. Laboratorium Bakteriologicznego. 3) W przypadku okresowego braku dostępności wyrobu z postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się zaoferować i w razie akceptacji Zamawiającego dostarczyć zamiennik/ równoważnik w cenie przetargowej lub niższej / jeżeli zamiennik istnieje/, zgodnie z zasadami wskazanymi w umowie. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo – w sytuacjach tego wymagających/ brak jednostek chorobowych lub zmniejszenie ilości danych jednostek chorobowych/- do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SIWZ. 5) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Wymagany jest termin ważności i przydatności do użycia dostarczonego asortymentu - nie mniej niż 6 miesięcy. 7) Terminy ważności poszczególnych przedmiotów umowy muszą być wskazane na etykietach nie tylko w zakresie ogólnego terminu przydatności do użycia ale także w zakresie terminu przydatności do użycia po otwarciu. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/ zleceń bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw. 9) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia . 10) Asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego laboratorium bakteriologicznego, wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy. 11) Przy nazwie handlowej każdej pozycji należy podać, wielkości opakowania jednostkowego oraz numer katalogowy i producenta. 12) Wykonawca winien zapewnić: - szkolenie obsługi, szkolenie personelu w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzenia. 1.3 Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi:  posiadać świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w zakresie wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej  spełniać wymogi dyrektyw Unii Europejskiej jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz  posiadać certyfikaty jakości oraz instrukcję przechowywania i składowania w języku polskim. - Karty techniczne analizatora, karty techniczne odczynnika (instrukcji metodyki testu) których autentyczność potwierdza Wykonawca  Karty charakterystyki substancji/ preparatu w formie papierowej dla wszystkich odczynników. Zaoferowane przedmioty zamówienia (wszystkie zaoferowane artykuły) muszą mieć aktualne terminy ważności nie krótsze niż 6 miesięcy licząc od dnia odbioru dostawy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń 2. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.szpital.kolbuszowa.pl zakładka Przetargi ) informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 dotyczy każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej. ETAP SKŁADANIA OFERT: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy w zakresie dostawy i dzierżawy - załączniki Nr 4.1 - 4.2 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (jeśli dotyczy) 3. Zestawienie parametrów wymaganych analizatora stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ ETAP PO DOKONANIU OCENY OFERT: 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 2.W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań np. kart katalogowych, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne itp. 3. Katalogi, broszury, prospekty, karty techniczne z zaznaczonymi pozycjami asortymentu wykazanego w załączniku nr 2 do SIWZ (uszczegółowienie przedmiotu zamówienia), których autentyczność potwierdza Wykonawca w tym: - Karty techniczne analizatora, karty techniczne odczynnika (instrukcji metodyki testu) których autentyczność potwierdza Wykonawca - Karty charakterystyki substancji/ preparatu w formie papierowej dla wszystkich odczynników 4. Oświadczenie przedmiotowe sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach