Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg
- Adres: 20-708 Lublin, ul. Pielęgniarek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7434272 do 75 , fax. 817 434 686
- Data zamieszczenia: 2020-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
ul. Pielęgniarek 6
20-708 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7434272 do 75, fax. 817 434 686
REGON: 29314300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wsselublin.pis.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa testów diagnostycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów diagnostycznych, szczegółowo opisanych przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 pakietów: Pakiet I – Surowice i zawiesiny do identyfikacji Shigella i E.coli O157, Pakiet II – Surowice do potwierdzeń Salmonella, Pakiet III – Testy lateksowe, Pakiet IV – Testy do badań serologicznych metodą immunoenzymatyczną, Pakiet V – Testy do metody ELFA i ELISA Pakiet VI – Test typu Western Blot, Pakiet VII – Test do wykrywania antygenu Giardia lamblia, Pakiet VIII – Zestawy odczynnikowe foodproof STEC w żywności , Pakiet IX – Testy do Norowirusów, Pakiet X – System zamknięty do badań COLIERT, ENTEROLERT, Pakiet XI – Testy RIDASCREEN Gliadin, Pakiet XII – Zestaw do diagnostyki metodą PCR, Pakiet XIII - Odczynniki do PCR i qPCR. Pakiet XIV – Test kasetkowy do wykrywania Campylobacter Pakiet XV - Test kasetkowy do wykrywania Rota/Adeno Wirusów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33694000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta wraz z formularzem asortymentowo-cenowym, stanowiącym integralną część oferty Wypełniony dokument „Wzór oferty” wraz z formularzem asortymentowo-cenowym, stanowiącym integralną część oferty, podpisany przez osobę,-by uprawnioną,-ne do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W ofercie należy w szczególności podać cenę brutto oraz termin dostawy dla danego pakietu. Wzory dokumentów stanową załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo a. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Forma dokumentu: oryginał lub notarialnie poświadczona kopia za zgodność z oryginałem b. W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Forma dokumentu: oryginał lub notarialnie poświadczona kopia za zgodność z oryginałem 3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów podpisane przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4. Opis wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych, jeśli Wykonawca je oferuje
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną