Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 17A
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4435438 , fax. 018 4435732
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Sączu
ul. Nawojowska 17A 17A
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4435438, fax. 018 4435732
REGON: 00059887100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.krakow.pl/nowysacz
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa testów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiot zamówienia obejmuje następujące testy1.Test do wykrywania antygenu GiardaII/Giarda Lambia 2. Szybki test do jakościowego wykrywania rota i adenowirusów w próbce kału 3. chlor wolny metoda kolorymetryczna 4.chlor test wolny chlor BR. Dokładne określenie nazw i wymagań stawianych przez zamawiającego wobec powyższych testów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ -specyfikacja techniczna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244965002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące a).Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności stanowiącej przedmiot zamówienia b)Posiadania wiedzy i doświadczenia c). dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d).sytuacji ekonomicznej i finansowej 2.Wykonawca nie może podlegać także wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków o których mowa w punktach 1 i 2 odbędzie się zodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ część III Instrukcja dla wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż wymienione wyżej warunki Wykonawca spełnił
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożenia oświadczenia że spęlnia warunki określone w art.22 ust.1 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia : a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów uprawniających do wprowadzenia oferowanych wyrobów do obrotu i użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami , dokumentów wymienionych w SIWZ Część 1 Przedmiot zamówienia oraz zobowiązanie się do ich dostarczenia wraz z dostawą ( załącznik nr 7 do SIWZ )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.krakow.pl/nowysacz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 5 - DIFF dla Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o . z siedzibą w Tarnowie
Dodano: 2015-10-15 - dostawa - dzierżawa analizatora do badania osadu moczu z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych; dostawa pasków do analizy moczu i materiałów zużywalnych do aparatu LabUReader, będącego własnością Zamawiającego dostawa- dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych,
Dodano: 2010-11-18 - Dostawa odczynników do aparatu immunochemicznego wraz z alergią oraz dzierżawa takiego aparatu dla pracowni analitycznej w ZPS SP ZOZ w Tarnowie
Dodano: 2010-10-29 - Dostawa odczynników do badań analitycznych wraz z dzierżawą aparatu biochemicznego
Dodano: 2010-06-23 - Dostawa zestawów do diagnostyki chorób autoimmunologicznych i infekcyjnych metodą ELISA za pomocą czytnika mikropłytek, testów do oznaczeń za pomocą mikroskopu fluorescencyjnego, testów paskowych do badań metodą Immunoblot za pomocą skanera, kołyski oraz urządzenia laboratoryjnego z półautomatycznym opracowywaniem pasków immunoenzymatycznych typu blot wraz z dzierżawą czytnika mikropłytek, mikroskopu fluorescencyjnego oraz skanera, kołyski i urządzenia laboratoryjnego z półautomatycznym opracowywaniem pasków immunoenzymatycznych typu blot
Dodano: 2010-06-17 - dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 3-DIFF
Dodano: 2009-03-24