Zespół Przychodni Specjalistycznych - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. M. Skłodowskiej-Curie 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 621-23-43 , fax. 014 6274443
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Przychodni Specjalistycznych - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. M. Skłodowskiej-Curie 1 1
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 621-23-43, fax. 014 6274443
REGON: 85180001000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zps.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 3-DIFF - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników hematologicznych i krwi kontrolnej umożliwiających wykonywanie oznaczeń na oferowanym analizatorze (ok. 70 000 oznaczeń w okresie 36 miesięcy) wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 3-DIFF dla laboratorium analitycznego w Zespole Przychodni Specjalistycznych SP ZOZ w Tarnowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244965002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy pzp, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 3, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty. A.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj, spełnia lub nie spełnia , w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik nr 3) 8. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunkami zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. (załącznik nr 4) 9. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany analizator jest nowy, kompletny i będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. ( załącznik nr 5) 10. Oświadczenie wykonawcy, że oferowany towar będący przedmiotem zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, w szczególności, że spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93 poz.896). (załącznik nr 6 ). 11. Wykonawca wskaże część zamówienia, którą powierzy podwykonawcom (załącznik nr 7). 12. Wykonawca dołączy do oferty firmowe materiały informacyjne dotyczące oferowanego analizatora, załącznik nr 1 do SIWZ, dokument przygotowany według wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ - o których mowa odpowiednio w rozdz. III pkt 2 i 3 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zps.tarnow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 5 - DIFF dla Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o . z siedzibą w Tarnowie
Dodano: 2015-10-15 - dostawa - dzierżawa analizatora do badania osadu moczu z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych; dostawa pasków do analizy moczu i materiałów zużywalnych do aparatu LabUReader, będącego własnością Zamawiającego dostawa- dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych,
Dodano: 2010-11-18 - Dostawa odczynników do aparatu immunochemicznego wraz z alergią oraz dzierżawa takiego aparatu dla pracowni analitycznej w ZPS SP ZOZ w Tarnowie
Dodano: 2010-10-29 - Dostawa odczynników do badań analitycznych wraz z dzierżawą aparatu biochemicznego
Dodano: 2010-06-23 - Dostawa zestawów do diagnostyki chorób autoimmunologicznych i infekcyjnych metodą ELISA za pomocą czytnika mikropłytek, testów do oznaczeń za pomocą mikroskopu fluorescencyjnego, testów paskowych do badań metodą Immunoblot za pomocą skanera, kołyski oraz urządzenia laboratoryjnego z półautomatycznym opracowywaniem pasków immunoenzymatycznych typu blot wraz z dzierżawą czytnika mikropłytek, mikroskopu fluorescencyjnego oraz skanera, kołyski i urządzenia laboratoryjnego z półautomatycznym opracowywaniem pasków immunoenzymatycznych typu blot
Dodano: 2010-06-17 - dostawa testów
Dodano: 2010-01-25