Przetargi.pl
dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 3-DIFF

Zespół Przychodni Specjalistycznych - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. M. Skłodowskiej-Curie 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 621-23-43 , fax. 014 6274443
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Przychodni Specjalistycznych - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 1 1
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 621-23-43, fax. 014 6274443
    REGON: 85180001000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zps.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 3-DIFF
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników hematologicznych i krwi kontrolnej umożliwiających wykonywanie oznaczeń na oferowanym analizatorze (ok. 70 000 oznaczeń w okresie 36 miesięcy) wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 3-DIFF dla laboratorium analitycznego w Zespole Przychodni Specjalistycznych SP ZOZ w Tarnowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244965002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy pzp, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 3, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty. A.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj, spełnia lub nie spełnia , w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik nr 3) 8. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunkami zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. (załącznik nr 4) 9. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany analizator jest nowy, kompletny i będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. ( załącznik nr 5) 10. Oświadczenie wykonawcy, że oferowany towar będący przedmiotem zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, w szczególności, że spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93 poz.896). (załącznik nr 6 ). 11. Wykonawca wskaże część zamówienia, którą powierzy podwykonawcom (załącznik nr 7). 12. Wykonawca dołączy do oferty firmowe materiały informacyjne dotyczące oferowanego analizatora, załącznik nr 1 do SIWZ, dokument przygotowany według wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ - o których mowa odpowiednio w rozdz. III pkt 2 i 3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zps.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach