Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2017-2019 oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 414 40 00, , fax. (54) 414 42 57
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 414 40 00, , fax. (54) 414 42 57
    REGON: 910866910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wloclawek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2017-2019 oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2017-2019 oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego a w szczególności z:  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ,  rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych,  normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności, potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. Zamawiający przewiduje dostawę 40 000 sztuk tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego w następują-cych ilościach:  w roku 2017 – 4 000 sztuk,  w roku 2018 – 22 000 sztuk,  w roku 2019 – 14 000 sztuk. Rodzaje zamawianych tablic rejestracyjnych:  tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe,  tablice zwyczajne motocyklowe ,  tablice zwyczajne motorowerowe,  tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe,  tablice zabytkowe motocyklowe ,  tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe,  tablice indywidualne motocyklowe ,  tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe,  tablice tymczasowe motocyklowe,  tablice tymczasowe motorowerowe,  tablice tymczasowe badawcze samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe ,  tablice tymczasowe badawcze motocyklowe,  tablice tymczasowe badawcze motorowerowe. Wykonawca umożliwi składanie zamówień drogą elektroniczną poprzez udostępnienie Zamawiającemu sto-sownego programu zarządzającego zamówieniami na tablice rejestracyjne. Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego. Odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych będzie odbywać się przynajmniej raz na dwa tygodnie. Termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, a w przypadku wtórników tablic lub pojedynczych tablic – 72 godzin od godziny otrzymania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiada wpis do rejestru przedsię-biorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy – Pra-wo o ruchu drogowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach