Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. (54) 414 40 00, , fax. (54) 414 42 57
- Data zamieszczenia: 2017-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
ul. Zielony Rynek 11/13
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. (54) 414 40 00, , fax. (54) 414 42 57
REGON: 910866910 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wloclawek.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2017-2019 oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2017-2019 oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego a w szczególności z: rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów , rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych, normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności, potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. Zamawiający przewiduje dostawę 40 000 sztuk tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego w następują-cych ilościach: w roku 2017 – 4 000 sztuk, w roku 2018 – 22 000 sztuk, w roku 2019 – 14 000 sztuk. Rodzaje zamawianych tablic rejestracyjnych: tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, tablice zwyczajne motocyklowe , tablice zwyczajne motorowerowe, tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, tablice zabytkowe motocyklowe , tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, tablice indywidualne motocyklowe , tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, tablice tymczasowe motocyklowe, tablice tymczasowe motorowerowe, tablice tymczasowe badawcze samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe , tablice tymczasowe badawcze motocyklowe, tablice tymczasowe badawcze motorowerowe. Wykonawca umożliwi składanie zamówień drogą elektroniczną poprzez udostępnienie Zamawiającemu sto-sownego programu zarządzającego zamówieniami na tablice rejestracyjne. Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego. Odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych będzie odbywać się przynajmniej raz na dwa tygodnie. Termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, a w przypadku wtórników tablic lub pojedynczych tablic – 72 godzin od godziny otrzymania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiada wpis do rejestru przedsię-biorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy – Pra-wo o ruchu drogowym.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
Dodano: 2023-12-28 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Dodano: 2022-12-07 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
Dodano: 2022-11-23 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
Dodano: 2022-07-13 - Prowadzenie działań promocyjnych dla projektu pn. „Poprawa infrastruktury przystanków autobusowych w Toruniu poprzez budowę systemu informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym oraz modernizację przystanków”.
Dodano: 2020-10-05 - „Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu.”
Dodano: 2020-06-25 - Wykonanie i dostawa foliowanych aluminiowych tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żninie.
Dodano: 2019-11-29 - Dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2019-2021 oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2019-09-09 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i unieszkodliwianie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Dodano: 2018-09-10 - DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY ORAZ ODBIÓR I ZŁOMOWANIE STARYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH
Dodano: 2018-04-10