Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, Mątewska 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    Mątewska 17
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350719
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych przewidzianych do rejestracji pojazdów oraz złomowanie wycofanych i zużytych tablic rejestracyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847).2. Kody CPV: 30195000-2, 14721000-1, 90500000-2.3. Zamawiający gwarantuje minimalną realizację zamówienia na poziomie co najmniej 80% wartości umowy wynikającej z oferty Wykonawcy.4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę przewidywanego zakresu i rodzaju tablic:1) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe – 3500 kompletów;2) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe – 99 kompletów;3) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 100 kompletów;4) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep jednorzędowe – 297 sztuk;5) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep dwurzędowe – 99 sztuk;6) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania ciągników dwurzędowe – 198 sztuk;7) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motocykli – 297 sztuk;8) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motorowerów – 198 sztuk;9) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania pojazdów samochodowych – 20 kompletów;10) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania motocykli – 5 sztuk;11) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów zabytkowych – 5 kompletów;12) tablice rejestracyjne motocyklowe, zabytkowe - 2 sztuki;13) tablice rejestracyjne motorowerowe, zabytkowe - 5 sztuk;14) tablice rejestracyjne zabytkowe, jednorzędowe, zmniejszone - 5 kompletów;15) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem (tablice samochodowe) - 20 kompletów;16) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem (tablice motocyklowe) - 10 sztuk;17) tablice rejestracyjne do oznaczania motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny - 10 sztuk;18) tablice rejestracyjne profesjonalne samochodowe - 5 kompletów;19) tablice rejestracyjne profesjonalne motocyklowe - 2 sztuki;20) tablice rejestracyjne profesjonalne motorowerowe - 2 sztuki.5. Wtórniki:1) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe – 250 sztuk;2) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe – 10 sztuk;3) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 5 sztuk;4) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep jednorzędowe – 5 sztuk;5) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep dwurzędowe – 3 sztuki;6) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motocykli – 5 sztuk;7) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania ciągników – 5 sztuk;8) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motorowerów – 5 sztuk;9) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania pojazdów samochodowych - 5 sztuk;10) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania motocykli – 3 sztuki;11) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów zabytkowych – 3 sztuki;12) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem lub motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny - 3 sztuki; 13) tablice rejestracyjne profesjonalne samochodowe – 1 sztuka;14) tablice rejestracyjne profesjonalne motocyklowe – 1 sztuka;15) tablice rejestracyjne profesjonalne motorowerowe – 1 sztuka.6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia użyczy i zainstaluje oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne z osadzaną u Zamawiającego bazą SQL (baza ta jest formą zapisu wszelkich danych w programie, z gwarancją odzyskania danych, które wcześniej uległy utraceniu. Zgromadzone w bazie SQL dane łatwo można przenieść, zintegrować z innym oprogramowaniem).7. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy funkcjonalności:a) program winien funkcjonować zarówno w systemie Windows w wersji 32- oraz 64-bitowej,b) automatyczne tworzenie formularzy zamówienia, protokołów przekazania, odbioru i wykazu tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku na wszystkie rodzaje tablic zgodnie z przytoczonym powyżej rozporządzeniem w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów, z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej wraz z możliwością wydruku przedmiotowych dokumentów oraz zapisu zamówienia w pliku w formacie PDF,c) elektroniczną akceptację zamówienia z weryfikacją terminu realizacji,d) tworzenie zamówienia zawierającego kolejne wolne numery po wprowadzeniu tylko ilości oraz typu zamówienia tablic. Tak utworzone zamówienie winno blokować, pomijać niedozwolone numery oraz numery już użyte, a także dla określonych typów tablic niedozwolone litery i wykluczenie dla niedopuszczalnych sekwencji cyfr. Utworzone numery winny być zgodne z przytoczonym powyżej rozporządzeniem,e) automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami),f) baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) jest instalowana lokalnie u Zamawiającego,g) ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy,h) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia, na podstawie którego została wcześniej zamówiona, dotyczy to także wtórników,i) możliwość definiowania podgrup wyróżników w celu wyodrębnienia przydziałów numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb np. wydzielenie puli numerów dla ciągników rolniczych spośród tablic motocyklowych,j) praca na oprogramowaniu w trybie off-line (umożliwienie korzystania z programu w chwili braku połączenia z Internetem, np. weryfikacja i przeglądanie zamówień, przygotowywanie ich na późniejszy okres, wyszukiwanie złożonych wcześniej zamówień w bazie),k) baza danych wszystkich dostępnych wyróżników - wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (łatwość aktualizacji drogą elektroniczną),8. Oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne będzie przeznaczone dla jednego stanowiska. Wykonawca zapewni przeszkolenie minimum 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania oraz zapewni bezpłatną opiekę techniczną związaną z oprogramowaniem.9. Cechy sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający:- komputer z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 Professional,- procesor Intel Core i7 - 10700 CPU 2,90 GHz,- dysk 250 GB.10. Oprogramowanie musi być kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego programem ETA w zakresie możliwości przeniesienia danych umieszczonych w bazie programu do bazy programu oferowanego przez Wykonawcę składającego ofertę.11. Do oferty należy dołączyć elektroniczną wersją testową oferowanego oprogramowania wraz z opisem oprogramowania zawierającym dane techniczne wymagań sprzętowych dla wdrożenia oprogramowania. W przypadku braku możliwości dołączenia wersji testowej oprogramowania w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wersję testową oprogramowania w innej formie, jak np. pamięć przenośna, płyta CD, do siedziby Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert. W przypadku niedostarczenia wersji testowej oprogramowania do upływu terminu składania ofert Zamawiający wezwie Wykonawcę do jej złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.12. Wykonawca wypełnia formularz ofertowy podając w nim ceny dla wymienionych w nim pozycji.13. Przedmiot zamówienia (tablice rejestracyjne i wtórniki) dostarczany będzie w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie szczegółowych zleceń z określeniem ilości i rodzaju, przekazywanych przy użyciu oprogramowania opisanego w ust. 8 lub mailowo. 14. Przez dostawę rozumie się dostarczenie tablic rejestracyjnych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, złożenie ich we wskazanym pomieszczeniu, sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego.15. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy nieodpłatnie, do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.16. Dostawy wykonanych tablic rejestracyjnych następować będą w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 15:00 oraz w piątek w godz. od 7:30 do 13:30. O ewentualnych zmianach pracy Starostwa Powiatowego Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie.17. Wykonawca zobowiązuje się realizować poszczególne zlecenia dotyczące tablic rejestracyjnych w ciągu 3 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego zlecenia w godzinach określonych w ust. 16, przez cały okres trwania umowy.18. W przypadku dostaw interwencyjnych - dostaw wtórników tablic rejestracyjnych Zamawiający wymaga aby dostawy te odbywały się w terminie określonym w ofercie jednak nie później niż 3 dni robocze od dnia przesłania przez Zamawiającego zlecenia w sposób określony w ust. 13, w godzinach określonych w ust. 16. Termin dostaw interwencyjnych stanowi kryterium oceny ofert.19. Liczba i rodzaje zamawianych tablic mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna liczba poszczególnych tablic będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wartość zamówionych tablic nie może przekroczyć wartości umowy wynikającej z oferty Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy przedstawią w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia aktualne zezwolenie właściwego wojewody lub marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r poz. 988 z późn. zm.)lub zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.2. Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dwa zadania polegające na wykonaniu i dostarczeniu tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda,b) posiadają aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnychlub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach