Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2019 roku do kwietnia 2021 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu

Starostwo Powiatowe w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2754648, 2758918 , fax. 242 754 806
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sierpcu
    ul. Świętokrzyska
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 2754648, 2758918, fax. 242 754 806
    REGON: 61101920000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sierpc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2019 roku do kwietnia 2021 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sierpcu (CPV 31523200-0) w ilości około 22000 sztuk oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji. 1) Minimalny wymóg odnośnie gwarancji na tablice objęte zamówieniem wynosi 36 miesięcy. 2) Dostawca będzie dostarczał na swój koszt zamówione tablice samochodowe (90 % zamówienia), motocyklowo-ciągnikowe (4 % zamówienia), motorowerowe (3 % zamówienia), tablice z wyróżnikiem indywidualnym + tablice do pojazdów zabytkowych oraz wtórniki tablic rejestracyjnych ( 3 % zamówienia), zgodnie z zapotrzebowaniem Wydziału Komunikacji i Transportu w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty zamówienia w cenie wynikającej z ceny jednostkowej przyjętej w ofercie przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31523200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 2) upoważnienie wojewody do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych. 3) certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 2) w przypadku złożenia oferty wspólnej –pełnomocnictwo udzielone liderowi; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego –Załącznik nr 3 (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach