Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych na 2020 rok

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 510 514, , fax. 343 510 511
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 343 510 514, , fax. 343 510 511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych na 2020 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lublińcu wraz z nieodpłatnym odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę następujących tablic rejestracyjnych: a) samochodowa zwyczajna jednorzędowa 14000 szt. b) samochodowa zwyczajna dwurzędowa 200 szt. c) motocyklowa zwyczajna 800 szt. d) motorowerowa zwyczajna 500 szt. e) samochodowa zwyczajna jednorzędowa zmniejszona 200 szt. f) samochodowa indywidualna jednorzędowa 50 szt. g) samochodowa indywidualna dwurzędowa 20 szt. h) motocyklowa indywidualna 20 szt. i) samochodowa jednorzędowa zabytkowa 20 szt. j) samochodowa dwurzędowa zabytkowa 20 szt. k) motocyklowa zabytkowa 20 szt. l) samochodowa - tymczasowa jednorzędowa 200 szt. m) samochodowa - tymczasowa dwurzędowa 20 szt. n) motocyklowa - tymczasowa 50 szt. o) motorowerowa - tymczasowa 50 szt. p) samochodowa - tymczasowa zmniejszona 20 szt. q) profesjonalne tablice samochodowe 50 szt. r) profesjonalne tablice motocyklowe 10 szt. s) profesjonalne tablice motorowerowe 10 szt. t) samochodowa dodatkowa (bagażnik) u) wtórniki w/w tablic rejestracyjnych 2.Podane wyżej ilości są szacunkowymi i służą Wykonawcy dla prawidłowego skalkulowania ceny ofertowej. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej, bądź mniejszej ilości tablic. 3.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania tablic zgodnie z wymaganiami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r., poz. 2355 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2018r., poz. 1751 t.j.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. 2019.547) oraz innymi przepisami regulującymi przedmiotową działalność. 4.Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie uprawnienia, zezwolenia i zaświadczenia konieczne do wykonania zamówienia. 5.Wykonawca oświadcza, iż posiada certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tablic własnym środkiem transportu w ilościach ustalonych każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniach przysyłanych pisemnie, faksem, telefonicznie lub poprzez program do zamawiania tablic w odrębnych zamówieniach. 7.Wykonawca dostarczy tablice opakowane, dostawa będzie miała miejsce w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Lublińcu. 8.Maksymalny termin każdej z dostaw częściowych nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych, liczonych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 9.Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego i złomowania tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji w sposób gwarantujący uniemożliwienie odczytania całego numeru i ich ponownego użycia; odbiór będzie się odbywał w dniu dostawy nowej partii tablic rejestracyjnych na koszt Wykonawcy, na podstawie protokołu przekazania. 10.Z chwilą odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji, odpowiedzialność za ich złomowanie przechodzi na Wykonawcę. 11.W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania i dostarczania tablic wg nowych wzorów. 12.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44400000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: a) posiadają aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy; b) posiadają wszelkie uprawnienia, zezwolenia i zaświadczenia konieczne do wykonania zamówienia wynikające z Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2018r. poz. 1751) oraz innych przepisów regulujących przedmiotową działalność oraz posiada ważny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r. poz. 2355), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. 2019.547) oraz innymi przepisami regulującymi przedmiotową działalność.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; c)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; d) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 2 do SIWZ; e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. f) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach