Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych na 2018 rok

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42700 Lubliniec, ul. Paderewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 510 514 , fax. 343 510 511
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7
    42700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 343 510 514, fax. 343 510 511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych na 2018 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lublińcu wraz z nieodpłatnym odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę następujących tablic rejestracyjnych: a) tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe 12000 szt. b) tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe 600 szt. c) tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe 50 szt. d) tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe 20 szt. e) tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe 20 szt. f) tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe 20 szt. g) tablice samochodowe-tymczasowe jednorzędowe 200 szt. h) tablice samochodowe-tymczasowe dwurzędowe 20 szt. i) tablice motocyklowe zwyczajne 1000 szt. j) tablice motocyklowe indywidualne 20 szt. k) tablice motocyklowe zabytkowe 20 szt. l) tablice motocyklowe-tymczasowe 50 szt. m) tablice motorowerowe zwyczajne 1000 szt. n) tablice motorowerowe-tymczasowe 50 szt. o) wtórniki tablic rejestracyjnych p) tablice samochodowe dodatkowe 2. Do każdego rodzaju tablicy rejestracyjnej należy dostarczyć ramkę montażową wykonaną z tworzywa sztucznego wraz z nadrukiem reklamowym wg wzoru zamieszczonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Podane wyżej ilości są szacunkowymi i służą Wykonawcy dla prawidłowego skalkulowania ceny ofertowej. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej, bądź mniejszej ilości tablic. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tablic własnym środkiem transportu w ilościach ustalonych każdorazowo przez Zamawiającego w przekazywanych na piśmie (pocztą lub faxem) odrębnych zamówieniach. 5. Tablice dostarczane będą partiami, sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego każdorazowo do siedziby Zamawiającego Wydziału Komunikacji, Drogownictwa i Transportu Starostwa Powiatowego w Lublińcu przy ul. Paderewskiego 7. 6. Ilość dostarczonych tablic, ich rodzaj, a także wyróżniki literowo – cyfrowe będą każdorazowo określane przez Zamawiającego w zamówieniu przysyłanym pisemnie, faksem, telefonicznie lub poprzez program do zamawiania tablic. 7. Maksymalny termin każdej z dostaw częściowych nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych, liczonych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 8. W przypadkach kradzieży, zniszczenia lub zgubienia tablic (wtórniki tablic rejestracyjnych) termin dostawy tablic nie może przekroczyć 24 godziny od daty zgłoszenia. 9. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania i dostarczania tablic wg nowych wzorów. 10. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru od zamawiającego i złomowania tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji w sposób gwarantujący uniemożliwienie odczytania całego numeru i ich ponownego użycia; odbiór będzie się odbywał w dniu dostawy nowej partii tablic rejestracyjnych na koszt Wykonawcy, na podstawie protokołu przekazania. 11. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44400000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: a)posiadają aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy; b)posiadają wszelkie uprawnienia, zezwolenia i zaświadczenia konieczne do wykonania zamówienia wynikające z Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012r. poz. 585) oraz innych przepisów regulujących przedmiotową działalność oraz posiada ważny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U. z 2016r. poz. 1038).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1)dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a)formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; c)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; d)jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 3 do SIWZ; e)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych na podstawie art. 22a Pzp a opisanych w niniejszej SIWZ, będzie dysponował niezbędnymi zasobami stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach