Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie

Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-004 Koszalin, ul. Adama Mickiewicza 26
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488600 w. 4655
  • Data zamieszczenia: 2012-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych
    ul. Adama Mickiewicza 26 26
    75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488600 w. 4655
    REGON: 00059065100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r. Nr 1137), warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. Nr 193, poz. 1618 z późn. zm.) oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę następujących rodzajów tablic: 1) tablice zwyczajne samochodowe 15 000 szt., 2) tablice zwyczajne motocyklowe 400 szt., 3) tablice zwyczajne motorowerowe 300 szt., 4) tablice indywidualne 50 szt., 5) tablice wtórniki 900 szt., 6) tablice tymczasowe 100 szt., 7) tablice zabytkowe 20 szt. Przedstawiona ilość jest szacunkowa/orientacyjna w okresie udzielenia zamówienia. Zamawiający przewiduje tzw. interwencyjne dostawy tablic, polegające na wytworzeniu i dostarczeniu wtórników tablic rejestracyjnych w przypadku zgłoszenia przez właściciela pojazdu utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub naprawy gwarancyjnej. Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne oszacowano na podstawie danych zużycia z roku 2012. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania w okresie trwania zamówienia. 2. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic, Dostawca realizuje zamówienia według wzorów obowiązujących w dacie produkcji. 3.Sposób realizacji zamówienia: - Wykonawca dostarczy wykonane tablice w partiach na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego - każdorazowo ilość tablic zgodną ze złożonym zapotrzebowaniem w terminie trzech dni od złożenia zapotrzebowania na piśmie, faksem, pocztą lub telefonicznie, -dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Koszalinie ul. Rynek Staromiejski 6-7, -transport dostaw wraz z rozładunkiem, opakowania transportowe, zabezpieczenie w czasie transportu, ubezpieczenie dostaw, koszty związane z odbiorem i złomowaniem tablic - w gestii i na koszt oferenta. DODATKOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 3 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach