Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie

Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-004 Koszalin, ul. Adama Mickiewicza 26
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488600 w. 4655
  • Data zamieszczenia: 2011-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych
    ul. Adama Mickiewicza 26 26
    75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488600 w. 4655
    REGON: 00059065100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w ilości określonej poniżej. Przedstawiona ilość jest szacunkowa, orientacyjna w okresie udzielenia zamówienia i zależy od ilości rejestrowanych pojazdów. Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późniejszymi zmianami) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz.1618 z późniejszymi zmianami). Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę następujących rodzajów tablic: 1) tablice zwyczajne samochodowe 16 000 szt. 2) tablice zwyczajne motocyklowe 400 szt. 3) tablice zwyczajne motorowerowe 400 szt. 4) tablice indywidualne 50 szt. 5) tablice wtórniki 900 szt. 6) tablice tymczasowe 100 szt. 7) tablice zabytkowe 30 szt. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamówionych tablic, która uzależniona będzie od indywidualnych potrzeb na poszczególne rodzaje tablic. 3. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic, Dostawca realizuje zamówienia według wzorów obowiązujących w dacie produkcji. 4. Sposób realizacji zamówienia: - realizacja dostaw w ciągu pięciu dni po pisemnym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Wydział Komunikacji, - dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Koszalinie ul. Rynek Staromiejski 6-7, - transport dostaw, opakowania transportowe, zabezpieczenie w czasie transportu, ubezpieczenie dostaw - w gestii i na koszt oferenta. 5. DODATKOWE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 3 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach