Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych tablic rejestracyjnych

Starostwo Powiatowe w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. 3 Maja 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5729411, 5729414 , fax. 058 5729402
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wejherowie
    ul. 3 Maja 4 4
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 5729411, 5729414, fax. 058 5729402
    REGON: 19168641400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wejherowie na rok 2010, spełniających wymagania określone w rozdziale 3 i załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. Dz. U. z 2007 r., nr 186, poz. 1322 ze zm.) oraz odbiór starych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, i ich złomowanie. Poniżej przedstawiono rodzaje oraz szacunkowe ilości tablic rejestracyjnych objętych przyszłymi zamówieniami: 1. samochodowe zwyczajne jednorzędowe (kompl) - 14000 kompl.; 2. samochodowe zwyczajne (1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) - 50 kompl.; 3. samochodowe indywidualne jednorzędowe (kompl) - 10 kompl.; 4. samochodowe indywidualne (1szt.jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) - 2 kompl.; 5. samochodowa zwyczajna jednorzędowa (na przyczepy) (1 szt.) - 1100 szt.; 6. samochodowa zwyczajna jednorzędowa (1 szt.) - wtórnik - 400 szt.; 7. samochodowa zwyczajna dwurzędowa (na przyczepy) (1szt.) - 50 szt.; 8. samochodowa zwyczajna dwurzędowa (1szt.) - wtórnik - 100 szt.; 9. motocyklowa zwyczajna (1 szt.) - 1000 szt.; 10. motocyklowa zwyczajna (1 szt.) - wtórnik - 5 szt.; 11. motocyklowa indywidualna (1 szt.) - 1 szt.; 12. motocyklowa indywidualna (1 szt.)- wtórnik - 1 szt.; 13. motorowerowa zwyczajna (1 szt.) - 1100 szt.; 14. motorowerowa zwyczajna (1 szt.) - wtórnik - 5 szt.; 15. samochodowe zabytkowe jednorzędowe (kompl) - 5 kompl.; 16. samochodowe zabytkowe jednorzędowe (kompl) - wtórnik - 1 kompl.; 17. samochodowe zabytkowe (1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) - 1 kompl.; 18. samochodowe zabytkowe (1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) - wtórnik - 1 kompl.; 19. motocyklowa zabytkowa (1 szt.) - 1 szt.; 20. motocyklowa zabytkowa (1 szt.) - wtórnik - 1 szt.; 21. samochodowe tymczasowe jednorzędowe (kompl) - 100 kompl.; 22. samochodowe tymczasowe (1szt.jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) - 5 kompl.; 23. samochodowe tymczasowe jednorzędowe badawcze (kompl) - 2 kompl.; 24. samochodowe tymczasowe badawcze (1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) - 1 kompl.; 25. samochodowa tymczasowa jednorzędowa (na przyczepy) (1 szt.) - 5 szt.; 26. samochodowa tymczasowa dwurzędowa (na przyczepy) (1 szt.) - 5 szt.; 27. samochodowa tymczasowa jednorzędowa badawcza (na przyczepy) (1 szt.) - 1 szt.; 28. samochodowa tymczasowa dwurzędowa badawcza (na przyczepy) (1 szt.) - 1 szt.; 29. motocyklowa tymczasowa (1 szt.) - 5 szt.; 30. motocyklowa tymczasowa badawcza (1szt.) - 1 szt.; 31. motorowerowa tymczasowa (1 szt.) - 5 szt.; 32. motorowerowa tymczasowa badawcza (1szt.) - 1 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania w czasie trwania umowy z prawa opcji w zakresie zwiększenia wielkości zamówienia na poszczególne tablice rejestracyjne. Zamówienia opcjonalne nie przekroczą 25% wartości zamówienia podstawowego. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach w niej określonych. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku, gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wdium w wysokosci 15 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych , w szczególności posiada zezwolenie właściwego organu na produkcję tablic rejestracyjnych (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić każdy z wykonawców); 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie); 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie dostawę lub dostawy, obejmujące swoim zakresem tablice rejestracyjne, za łączną kwotę nie niższą niż 600 000,00 zł brutto (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie). Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych poniżej będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści wymienionych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien przedstawić: 1) aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na produkcję tablic rejestracyjnych, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (jt. Dz. U. z 2005 r., nr 108, poz. 908 ze zm.), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 7) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających dostawom określonym w pkt. III.2.3 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1: 1) ppkt 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) ppkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt 1 a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. od 1.1 do 1.6 winien złożyć każdy wykonawca. Pozostałe wymagane dokumenty mogą zostać złożone wspólnie. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu mogą być doręczone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach