Starostwo Powiatowe w Wieluniu ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, Pl. Kazimierza Wielkiego 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8434280 , fax. 043 8434263
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
Pl. Kazimierza Wielkiego 2 2
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 043 8434280, fax. 043 8434263
REGON: 73093489000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wielun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieluniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) w asortymencie, w planowanej ilości 20.000 sztuk (liczba tablic może ulec zmniejszeniu jeżeli, z przyczyn niezależnych od zamawiającego, ulegnie zmniejszeniu liczba tablic rejestracyjnych niezbędnych w postępowaniu dotyczącym rejestracji pojazdów mechanicznych) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Warunki wymagane od wykonawcy: 1) Wykonawca musi spełniać wymagania określone ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 roku (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.), i rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2002 r. Nr 193 poz. 1618). 2) Wykonawca musi posiadać certyfikat Instytutu Transportu samochodowego w Warszawie (ITS) na zgodność wyrobów z warunkami technicznymi określonymi w przepisach. 3) Wykonawca musi posiadać możliwość wykonywania pełnego asortymentu tablic rejestracyjnych obejmujący rodzaje tablic rejestracyjnych wg załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2002 r. Nr 193 poz. 1618). 4) Wykonawca musi zapewnić następujące nieprzekraczalne terminy realizacji od otrzymania zamówienia: a) dostawę zamówionej partii podstawowej 100 kompletów (200 szt.) tablic rejestracyjnych w terminie jednego tygodnia; b) dostawę tablic indywidualnych od 48 do 72 godzin od momentu (godzina) otrzymania telefonu lub faksu zawierającego zamówienie; c) dostawę tablic pojedynczych (np. w przypadku uszkodzenia) od 48 do 72 godzin od momentu (godzina) otrzymania telefonu lub faksu zawierającego zamówienie; 5) Wykonawca musi zapewnić transport na własny koszt do zamawiającego (Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2; 98-300 Wieluń. 6) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonywane przez siebie tablice rejestracyjne na okres minimum 3 lat. 7) Wykonawca powinien zrealizować w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1) wypełniony druk OFERTA - załącznik nr 1 do siwz, 2) oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) wypełniony druk KOSZTORYS OFERTOWY - Załącznik nr 3 do siwz, 9) parafowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5 do siwz, 10) zezwolenie wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych, 11) Certyfikat Instytutu Transportu samochodowego w Warszawie (ITS) na zgodność produkowanych tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w przepisach, 12) informacja o zamówieniach odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - doświadczenie wykonawcy - załącznik nr 6 do siwz, 13) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą np. umowa s.c. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wielun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa dla potrzeb Urzędu Miasta Łodzi tablic rejestracyjnych w roku 2016 oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-05-23 - DOSTAWA CERTYFIKOWANYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH
Dodano: 2012-10-23 - Dostawa certyfikowanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2011-12-28 - Dostawa certyfikowanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2011-12-12 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2
Dodano: 2011-10-28