Powiat Piotrkowski ogłasza przetarg
- Adres: 97300 Piotrków Trybunalski, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 732 88 00 , fax. 44 732 88 03
- Data zamieszczenia: 2017-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Piotrkowski
ul. Dąbrowskiego 7
97300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 44 732 88 00, fax. 44 732 88 03
REGON: 59064841600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów, w celu wypełniania przez Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Trybunalskim obowiązku ustawowego, związanego z rejestracją pojazdów. 3.2 Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016, poz. 1038). 3.3 Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju i ilości tablic rejestracyjnych zawarto w tabeli poniżej: Lp Rodzaj tablic Kod rodzaju Ilość (w sztukach) 1 Tablice samochodowe zwyczajne (jednorzędowe) 11 12 000 2 Tablice samochodowe zwyczajne (dwurzędowe) 12 700 3 Tablice do przyczep (jednorzędowe) 11 700 4 Tablice do przyczep (dwurzędowe) 12 300 5 Tablice motocyklowe i ciągnikowe zwyczajne 13 1 500 6 Tablice motorowerowe zwyczajne 14 1 400 7 Tablice samochodowe indywidualne 21 30 8 Tablice samochodowe zabytkowe 31 30 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 9.1.1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 20.10.2017 r. do godz. 10: 00 w następującej wysokości:- 3.000, 00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 9.1.2 Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BANK BGŻ BNP PARIBAS S.A. w Warszawie Oddział w Piotrkowie Tryb. nr rachunku: 38 1600 1462 1016 7913 3000 0026 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: WYKONANIE ZADANIA pn.: dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art., 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.1.3 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9.1.4 Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Wydziału Inwestycji i Mienia Powiatu Starostwa Powiatowego/Ul. Sienkiewicza 16A do pokoju nr 318, III p./ przed terminem składania ofert/. 9.1.5 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt.1 ust 7b. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 9.1.6 Zwrot wadium nastąpi na warunkach i w trybie przewidzianym w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych, wydane przez właściwego Marszalka Województwa
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2 Do oferty każdy wykonawca dołącza w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 7.2.1 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.2.1 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.2.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.2.2 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania, zgodnie z art. 25a ust. 1 Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.2.2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.2.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.2.2 SIWZ 7.2.3 Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, – jeśli dotyczy. 7.2.4 W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności: 7.2.4.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 7.2.4.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.2.4.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.3 Wykonawca bez wezwania Zamawiającego zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert /http: //powiat-piotrkowski.bip.net.pl/ przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 7.7 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic dibondowych
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa tablic dibondowych
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łodzi
Dodano: 2023-09-07 - Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Bełchatowie, odbiór na własny koszt wycofanych z użytkowania tablic, dokonanie ich zniszczenia i zagospodarowania w 2023 roku
Dodano: 2022-11-21 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Dodano: 2021-02-03 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łowiczu
Dodano: 2020-12-28 - Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2020-10-30 - Wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-10-21 - „Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego”, w zakresie wykonania Zadania 3 – Zakup sprzętu i wyposażenia do obsługi ruchu turystycznego: Część III.
Dodano: 2020-05-20