Starostwo Powiatowe w Gorlicach ogłasza przetarg
- Adres: 38-300 Gorlice, ul. Biecka 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3548751 , fax. 018 3537545
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Gorlicach
ul. Biecka 3 3
38-300 Gorlice, woj. małopolskie
tel. 018 3548751, fax. 018 3537545 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorlicki.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I DRÓG - STAROSTWA POWIATOWEGO W GORLICACH. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie (sukcesywnie wg bieżących potrzeb) do Zamawiającego tablic rejestracyjnych spełniających wymogi określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku , Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Nr 108 z 2005r. poz. 908 z p. zm.), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. Nr 133 z 2002r. poz.1123 z późn. zm. ) oraz wg. załącznika nr 4 do tego rozporządzenia , w którym zawarto opis normy i wymogi tablic rejestracyjnych i umieszczonych na nich znaków i symboli. - Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe - Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe - Tablice samochodowe indywidualne - Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - Tablice samochodowe tymczasowe dwurzędowe - Tablice samochodowe tymczasowe badawcze jednorzędowe - Tablice samochodowe tymczasowe dwurzędowe badawcze - Tablica na przyczepę jednorzędowa - Tablica na przyczepę dwurzędowa - Tablica motocyklowa - Tablica motocyklowa indywidualna - Tablica motocyklowa tymczasowa - Tablica motorowerowa - Tablica motorowerowa tymczasowa - Tablica motorowerowa badawcza - Tablice zabytkowe (motocyklowe, samochodowe) Zamawiający dla celów orientacyjnych, co do wielkości dostawy, podaje ilość zamówionych i dostarczonych tablic rejestracyjnych w ostatnich dwóch latach 2008 - 2009: - Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe - 13.331 kpl. - Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe - 289 kpl. - Tablice samochodowe indywidualne - 5 kpl. - Tablice na przyczepę jednorzędowa - 465 szt. - Tablice na przyczepę dwurzędowa - 210 szt. - Tablice motocyklowa, ciągnikowa - 1.047 szt. - Tablice motorowerowa - 946 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, za spełnienie warunku, Zamawiający uzna posiadanie zezwolenia na produkcję tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi lub tłoczenia numerów rejestracyjnych, wynikającego z wymogów określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; za spełnienie warunku, Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością, w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania, minimum dwóch tożsamych zamówień tj. dostawa tablic rejestracyjnych o wartości minimum 100 tyś. zł brutto każde z wykonanych zamówień, z podaniem ich wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) na potwierdzenie powyższego zamawiający wymaga dołączenia do oferty referencji wystawionych przez poprzednio zamawiających, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należytych składek lub zaświadczenie z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (jeżeli dotyczy) lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. Nr 19 poz.177) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. Nr 19 poz.177) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w pięciu ostatnich latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zał. nr 5 do SIWZ) potwierdzonych referencjami wystawionymi przez poprzednio zamawiających; 7.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 4 do SIWZ); 8.Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami), inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 9.Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ; 10.Szczegółowe wyliczenie ofertowe sporządzone na druku stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgorlicki.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu startowego oraz kompletów pionowego oznakowania pola wzlotów
Dodano: 2016-01-13 - ZP.272.35.2015 Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych w 2016 roku
Dodano: 2015-12-03 - wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Mickiewicza 19
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa sprzętu startowego
Dodano: 2015-01-22 - Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu
Dodano: 2015-01-14 - Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych w roku 2015
Dodano: 2014-12-01 - Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-11-26 - ZP.272.36.2014 Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych w 2015 roku
Dodano: 2014-11-14 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz Oddziału Zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2015
Dodano: 2014-11-06 - Wyprodukowanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz dokonywanie odbioru i zniszczenia (kasacji) zużytych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2014-10-17