Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie.

Powiat Pszczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4492300, 032 4492399 , fax. 032 4492345
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
    ul. 3 Maja 10 10
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 4492300, 032 4492399, fax. 032 4492345
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie. a. Tablice z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi powinny spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.). b. Dostarczone tablice muszą być produkowane przez przedsiębiorcę spełniającego warunki zawarte w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). c. Dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Pszczynie, z siedzibą przy ul. 3 Maja 10 - własnym transportem Dostawcy. d. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór z ww. Wydziału tablic do likwidacji wraz z ich fizyczną kasacją. e. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych : A. SAMOCHODOWE ZWYCZAJNE B. MOTOCYKLOWE/ CIĄGNIKOWE C. MOTOROWEROWE D. INDYWIDUALNE E. ZABYTKOWE F. TYMCZASOWE 2. Szczegółowy zakres dostawy podano w załączniku nr 1 do SIWZ (Zakres Dostawy). Ilości wskazane w tabeli (Zakres Dostawy załącznik Nr 1) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie faktycznego zapotrzebowania przez okres ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w przedmiotowym załączniku. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania określonej ilości i rodzaju danych tablic rejestracyjnych w miarę swoich potrzeb. Wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 6 000 zł (sześć tysięcy złotych) w terminie do dnia 16.11.2009 r. do godz. 1000.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. e. Wniosą wadium w terminie i wysokości określonej w pkt XIII SIWZ. B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP; którzy nie złożyli pełnomocnictw; którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy; którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. C. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych: dwóch lub większej ilości podmiotów, przy zachowaniu następujących warunków: a. Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. b. Prawomocne zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie VIII ust. A lit. a, c, d SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie w zakresie dokumentów określonych w pkt IX p.pkt A 2; A 3; w p.pkt C SIWZ. c. Wymagania określone w punkcie VIII ust. A lit.b SIWZ muszą być spełnione przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich podmiotów - na podstawie dokumentów złożonych przez każdego z nich w zakresie dokumentów określonych w pkt IX p.pkt B 1; B 2 oraz A 4; A5; A6 SIWZ. d. Pozostałe, wymagane w SIWZ dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i inne elementy oferty muszą być podpisane przez osobę lub osoby wyznaczone jako odpowiedzialne, których upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. e. Wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiadały prawnie za realizację umowy. f. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust. 1-4 i art. 22 ust. 1 ustawy PZP), zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. zezwolenie Wojewody na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), tj.: a. posiadanie przez Wykonawcę siedziby lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. b. posiadanie przez Wykonawcę możliwości techniczne gwarantujących wykonywanie tablic rejestracyjnych zgodnie z warunkami technicznymi, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.). Warunek ten nie dotyczy przedsiębiorców sprowadzających z zagranicy materiały służące do wyrobu tablic rejestracyjnych (załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Certyfikatu wydanego przez Instytut Transportu Samochodowego (zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zmianami) o zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 05.11.2009r (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w tym: (minimum dwie dostawy tablic rejestracyjnych o wartości minimum 300 000 zł brutto/rocznie każda). Do wykazu należy dołączyć dokumenty, potwierdzające, że dostawy, o których mowa zostały wykonane należycie. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające możliwość techniczną gwarantującą wykonanie tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi lub oświadczenie o sprowadzaniu z zagranicy materiały służące do wyrobu tablic rejestracyjnych (załącznik nr 6 do SIWZ). C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach