Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
- Data zamieszczenia: 2013-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
REGON: 27628477900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 50 000 sztuk tablic rejestracyjnych określonych w załączniku do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm./ oraz nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania i ich fizyczną likwidację. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: dostawa 50 000 sztuk tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, określonych w załączniku do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów , Dz. U. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm. oraz nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania i ich fizyczną likwidację wg protokołów przygotowanych przez punkt rejestracji. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący rodzaj tablic rejestracyjnych: A. Tablice zwyczajne, które dzielą się ze względu na wielkość na: - tablice samochodowe , jednorzędowe lub dwurzędowe - do oznaczania wszystkich rodzajów pojazdów, z wyjątkiem motocykli, ciągników rolniczych , motorowerów i pojazdów rodzaju samochodowy inny (kat.L6e i L7e); - tablice motocyklowe, dwurzędowe - do oznaczania motocykli , ciągników rolniczych oraz pojazdów rodzaju samochodowy inny (kat.L6e i L7e); - tablice motorowerowe dwurzędowe - do oznaczania motorowerów; B. Tablice indywidualne - do oznaczania pojazdów samochodowych; C. Tablice zabytkowe - do oznaczania pojazdów zabytkowych; D. Tablice tymczasowe - do oznaczania pojazdów czasowo zarejestrowanych; E. Tablice tymczasowe badawcze- do oznaczania pojazdów czasowo zarejestrowanych w celu wykonania badań homologacyjnych F. Wtórniki wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych ; Wskazana ilość tablic ma charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji tj. do zmniejszenia ilościowego zakresu przedmiotu zamówienia maksimum do 80% wielkości wskazanej wyżej. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zmniejszenia potrzeb Zamawiajacego.W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, proporcjonalnie zmniejszeniu ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu niezrealizowanej części zamówienia. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów , Dz. U. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm. oraz zgodnie z załącznikiem nr 8 do rozporządzenia, w którym to zawarto opis oraz normy i wymogi dla tablic rejestracyjnych i umieszczanych na nich znakach i symbolach. Wykonawca musi dostarczyć tablice w trwałych opakowaniach zawierających po 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych. Zamówienie należy wykonywać sukcesywnie przez okres trwania umowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego określonych w zamówieniach jednostkowych, przesłanych Wykonawcy pocztą elektroniczną, faksem lub zgłoszonych telefonicznie albo pisemnie. Termin realizacji dostaw tablic rejestracyjnych do Zamawiajacego wynosi 5 dni kalendarzowych, licząc od dnia przyjęcia zamówienia jednostkowego zgłoszonego przez Zamawiającego. Termin realizacji dostawy tablic w trybie awaryjnym wynosi 48 godzin od momentu potwierdzenia przyjęcia od Zamawiającego zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt i własnym transportem do odbioru przynajmniej raz na dwa tygodnie (14 dni kalendarzowych) z siedziby Zamawiającego wycofanych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania i dokona nieodpłatnie ich utylizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami; Termin odbioru tablic do kasacji: do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice, licząc od daty wydania tablic właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 21. Wymagania dotyczące wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 25.10.2013 r. do godz.900. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 25.10.2013 r. do godz.900. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie tablic rejestracyjnych pojazdów
Dodano: 2016-03-25 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów dla Referatu Komunikacji Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta w Żorach
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice Biura Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów na rok 2016
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa 3.400 kpl. tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Katowice Biura Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów do końca 2015 roku
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Żywcu
Dodano: 2015-10-16 - DOSTAWA I KASACJA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA URZĘDU MIASTA KATOWICE BIURA PRAW JAZDY I REJESTRACJI POJAZDÓW NA ROK 2015
Dodano: 2014-11-14 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych przeznaczonych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu częstochowskiego
Dodano: 2014-03-31 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-12-09 - DOSTAWA I KASACJA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA URZĘDU MIASTA KATOWICE BIURA PRAW JAZDY I REJESTRACJI POJAZDÓW NA ROK 2014
Dodano: 2013-11-08 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2012-12-13