Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Limanowskiego 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8553717, 8553599, 8554569 , fax. 046 8552021
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Limanowskiego 45 45
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, fax. 046 8552021
    REGON: 75015125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zyrardowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa niżej wymienionych tablic rejestracyjnych zgodnie z przewidywanym 3 letnim zapotrzebowaniem według przepisów obowiązujących w dniu dostawy. 1. samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 16 500 kpl 2. samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 300 kpl 3. samochodowe indywidualne jednorzędowe - 12 kpl 4. samochodowe indywidualne dwurzędowe - 6 kpl 5. samochodowe zabytkowe jednorzędowe - 18 kpl 6. samochodowe zabytkowe dwurzędowe - 12 kpl 7. samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 60 kpl 8. samochodowe tymczasowe dwurzędowe - 30 kpl 9. motocyklowo-ciągnikowe zwyczajne - 1610 szt. 10. motocyklowo-ciągnikowe tymczasowe - 15 szt. 11. motocyklowo-ciągnikowe zabytkowe - 9 szt. 12. motocyklowo-ciągnikowe indywidualne - 9 szt. 13. motorowerowe zwyczajne - 1780 szt. 14. motorowerowe tymczasowe - 15 szt. 15. przyczep zwyczajne jednorzędowe - pojedyncze - 1350 szt. 16. przyczep zwyczajne dwurzędowe - pojedyncze - 150 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 311,68 zł w terminie do 27.11.2009 r. do godziny 10.00. 2. Wadium może być wnoszone: w pieniądzu (za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się wpływ kwoty wadium do dnia 27.11.2009 r. do godz. 10.00 na rachunek zamawiającego) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy przelać na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żyrardowie Numer BS Skierniewice o/Żyrardów Nr 25 9297 0005 0447 7727 2040 0103; 4. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą zamawiający będzie traktował tak jakby wadium nie zostało wniesione. 5. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oryginał dokumentu zapłaty wadium należy załączyć do oferty,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w szczególności posiadają zezwolenie, o jakim mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami)na produkcję wszystkich tablic rejestracyjnych pojazdów wymienionych w części A pkt 1 SIWZ, wg wzorów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury obowiązującym w dniu dostawy. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykonali w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze tj. wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w części B punkcie II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oferta powinna zawierać m.in. wszystkie dokumenty wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. Formularz oferty z cenami tablic (zał. Nr 1), 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Zezwolenie, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 Nr 108, poz. 908 z późniejszymi zmianami) na produkcję wszystkich tablic rejestracyjnych pojazdów wymienionych w części A pkt 1 SIWZ, wg wzorów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury obowiązującym w dniu dostawy. 9. Certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie na wszystkie wymienione w części A pkt 1 Siwz tablice rejestracyjne pojazdów wg wzorów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury obowiązującym w dniu dostawy, 10. Wykaz wykonanych dostaw o podobnym charakterze zrealizowanych w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi że dostawy te zostały wykonane należycie - zał. Nr 3 11. Podpisany przez osobę upoważnioną projekt umowy dot. przyjęcia jej warunków 12. Upoważnienie pracownika/osoby do reprezentowania firmy w postępowaniach przetargowych w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w pkt. 3, 13. Oryginał dowodu wniesienia wadium B. Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej znajdują zastosowanie przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. Powyższe dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w SIWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wyżej wymienione dokumenty są zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-zyrardowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach