Przetargi.pl
Dostawa szkła laboratoryjnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na trzy części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 081 4456730
  • Data zamieszczenia: 2013-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4456603, 4456073, fax. 081 4456730
    REGON: 00000189600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa szkła laboratoryjnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na trzy części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - dostawa szkła laboratoryjnego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, Część 2 - dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, Część 3 - dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu: 1/ dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 3 do SIWZ, 2/ każdorazową dostawę przedmiotu zamówienia do 30 dni kalendarzowych, a w przypadkach szczególnie pilnych do 14 dni kalendarzowych od momentu telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego na piśmie faksem lub e-mailem. złożonego przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy zawartej na część 1- 3 na 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, 3/ dostawę przedmiotu zamówienia na własny koszt do pomieszczeń magazynowych UP lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego określone w zamówieniu. 4/ czas przydatności do użytku dostarczonego przez Wykonawcę produktu w dniu dostawy do magazynu lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego, nie może być krótszy niż połowa okresu przydatności produktu, deklarowana przez producenta, liczona od daty produkcji. 5/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę. 6/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-3 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337930005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.lublin.pl/szp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach