Przetargi.pl
Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) oraz akcesoriów komputerowych (dysk SSD, dysk wewnętrzny HDD, projektor LED) dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie

Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-290 Lublin, ul. Doświadczalna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7445061 w. 110 , fax. 081 7445067
  • Data zamieszczenia: 2014-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
    ul. Doświadczalna 4 4
    20-290 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7445061 w. 110, fax. 081 7445067
    REGON: 00032638000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) oraz akcesoriów komputerowych (dysk SSD, dysk wewnętrzny HDD, projektor LED) dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) oraz akcesoriów komputerowych (dysk SSD, dysk wewnętrzny HDD, projektor LED) dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa probówek wirówkowych, sączków filtracyjnych i butelek z ciemnego szkła. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 33793000-5 laboratoryjne wyroby szklane, 33192500 probówki. Część 2: Dostawa zestawu pipet jednokanałowych, mechanicznych, o regulowanej objętości oraz pipetora strzykawkowego. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 38437100-8 pipety Część 3: Dostawa pH-metru, mieszadła magnetycznego z grzaniem oraz elektronicznego licznika kolonii. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 38416000-4 pH-metry, 42996400-8 mieszadła, 38300000-8 przyrządy do pomiaru. Część 4: Dostawa dysków SSD 2 szt. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 30233180-6 urządzenia z pamięcią flash. Część 5: Dostawa dysku wewnętrznego HDD 1 szt. oraz Mini Projektora LED 1 szt. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 30234100-9 dysk magnetyczny, 38652100-1 projektory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzach cenowych/opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załączniki Nr 2A-2E do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Produkty, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 14:00 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. 3. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć przedmiot zamówienia w taki sposób, by nie uległy uszkodzeniom podczas transportu i dostarczyć go w oryginalnych opakowaniach producenta. 4. Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia w opakowaniach o innej pojemności lub masie niż te wskazane w Załącznikach Nr 2A-2C do SIWZ, jednakże dopuszczalne są tylko opakowania mniejsze, w których łączna ilość produktu jest zgodna z całkowitą ilością określoną przez Zamawiającego. 5. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 6. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na okres: w zakresie części 1 - minimum 12 miesięcy w zakresie cz. 2 i 3 - minimum 24 miesiące w zakresie cz. 4 - minimum 60 miesięcy w zakresie cz. 5 - minimum 36 miesięcy. 7. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Stron. 8. W okresie gwarancji, o której mowa w ust. 6 Wykonawca: 8.1 przyjmuje na siebie wszelkie obowiązki związane z obsługą serwisową przedmiotu zamówienia, 8.2 podejmie naprawę przedmiotu zamówienia / wymianę przedmiotu zamówienia na nowy, wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od dnia przesłania zgłoszenia usterki faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę gwarancyjną / wymianę przedmiotu zamówienia na nowy, wolny od wad w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia, przy czym w uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie tego terminu, wskazując przyczyny z jakich termin powyższy nie jest możliwy do dotrzymania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, na okres naprawy gwarancyjnej, towaru zastępczego. 10. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy przedmiotu zamówienia, przy czym Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po jej upływie, jeżeli zgłoszenie wady miało miejsce przed jej upływem. 11. W okresie gwarancji, wszelkie koszty związane w szczególności z: obsługą serwisową, naprawami, modyfikacjami, oględzinami, ekspertyzami, załadunkiem, transportem, rozładunkiem, dojazdami itp., - w zakresie przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 12. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 13. Postanowienia pkt. 8.1 nie dotyczą części 1. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć je tylko jako przykładowe, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV SIWZ oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 2A-2E do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są nie gorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci, mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Rozdział V Zamówienia częściowe: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. Rozdział VI Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Rozdział VII Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337930005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach