Przetargi.pl
dostawa szczepionek dla Miejskiej Przychodni Dąbrowa w latach 2009-2012

Miejska Przychodnia "Dąbrowa" ogłasza przetarg

  • Adres: 93-252 Łódź, ul. Felińskiego 7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6892081 , fax. 042 6892081
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Przychodnia "Dąbrowa"
    ul. Felińskiego 7 7
    93-252 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6892081, fax. 042 6892081
    REGON: 47223799500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa szczepionek dla Miejskiej Przychodni Dąbrowa w latach 2009-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - szczepionka skojarzona przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, poliomyelitis, hemophilius influeanzae typu B ok. 1050 szt. (proszek i zawiesina do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań). Zadanie 2 - szczepionka przeciw rotawirusowi w ilości umożliwiającej Zamawiającemu zaszczepienie pełnym cyklem szczepień ok. 300 dzieci Zadanie 3 - szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B dla dorosłych ok. 1500 szt. (fiolek). Zadanie 4 - szczepionka przeciw grypie dla dorosłych ok. 600 szt. (ampułko - strzykawka) Na potwierdzenie, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą oświadczenie, iż zaoferowane szczepionki posiadające aktualne świadectwa rejestracyjne, deklaracje zgodności lub pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terytorium RP wydane przez Ministra Zdrowia lub Decyzje Komisji Europejskiej w sprawie wydania pozwolenia na wprowadzenie do obrotu produktu leczniczego na terenie Unii Europejskiej - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ Podane przez Zamawiającego ilości są ilościami szacunkowymi. Faktyczne zużycie w ramach danego zadania, zależne będzie od zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza wzrostu ceny jednostkowej szczepionki w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zadania 4, gdy w danym roku kalendarzowym Zamawiający nie wykorzysta wszystkich zamówionych szczepionek Wykonawca zobowiązany będzie do ich odebrania od Zamawiającego i zwrotu otrzymanego za nie wynagrodzenia. Zamawiający wymaga aby termin ważności dostarczonej partii szczepionek wynosił min.: 12 miesięcy (dotyczy zadania 1-3) i 6 miesięcy (dla zadania 4) od daty ich dostarczenia. Mając na uwadze zmienną i nieprzewidywalną sytuację epidemiologiczną Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości oszacowanego w poszczególnych zadaniach asortymentu w sytuacji gdy potrzeby Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, okażą się mniejsze od przewidywanych podczas ogłaszaniu przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336516004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy p .z. p. spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p .z. p. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),. b)koncesję lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie danej części niniejszego zamówienia, dokument ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku), c)zgodnie z art. 44 ustawy p.z.p. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p. - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. d)oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p., sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów musi złożyć również pisemne zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń i/lub pisemne zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia -sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr 6 i 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach