Przetargi.pl
Dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 62-504 Konin, ul. Szpitalna 45
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2404133 , fax. 063 2404134
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Szpitalna 45 45
    62-504 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2404133, fax. 063 2404134
    REGON: 00031159100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu jednorazowego użytku w następującym asortymencie i ilościach: Probówki z aktywatorem krzepnięcia o poj. 8,5 - 9 ml, średnica do 16 mm - 1 200 szt., Probówki z aktywatorem krzepnięcia o poj. 4 - 4,5 ml, średnica do 11 mm - 70 000 szt., Probówki z aktywatorem krzepnięcia o poj. 2,5 - 3 ml, średnica do 11 mm - 21 000 szt., Probówki z aktywatorem krzepnięcia o poj. 1 - 2 ml, średnica do 9 mm - 15 000 szt., Probówki z napylonem EDTA K3 o poj. 2,5 - 3 ml, średnica do 11 mm - 6 000 szt., Probówki z napylonem EDTA K3 o poj. 1 - 2 ml, średnica do 9 mm - 195 000 szt., Probówki z napylonem EDTA K3 o poj. 4 - 4,5 ml, średnica do 15 mm, długość 75 mm - 50 000 szt., Probówki z napylonem EDTA K2 z żelem separującym o poj. 4,5 - 5, średnica do 13 mm - 1 600 szt., Probówki do koagulacji o poj. 3 - 3,5, średnica do 11 mm - 96 000 szt., Probówki do koagulacji o poj. 1 - 2, średnica do 9 mm - 200 szt., Probówki z heparyną litową o poj. 2,5 - 3 ml, średnica do 11 mm - 62 500 szt., Probówki do OB o poj. 2 - 2,5 ml, średnica do 11 mm - 54 000 szt., Rurki ze skalą do OB - 54 000 szt., Igły systemowe 20G - 78 000 szt., Igły systemowe 21 G - 244 000 szt., Adaptery umożliwiające połączenie z igłą klasyczną, wenflonem - 72 000 szt., Adaptery do podawania leków - 15 000 szt., Probówki z aktywatorem krzepnięcia o pojemności 5,0 - 5,5 ml, średnica do 15 mm, długość 75 mm - 250 000 szt., Mikrometoda do morfologii z EDTA o poj. 200?L - 25 000 szt., Probówki do oznaczania pseudotrombofilii z antykoagulantem innym niż cytrynian sodu lub heparyna litowa poj. 2,5 - 3,0 ml, średnica do 11 mm - 400 szt., Strzykawki z litową heparyną o poj. 1 - 2 ml, pakowane jednorazowo (do gazometrii) - 12 000 szt., Pojemnik na mocz 125 ml z zatrzaskowym wieczkiem z wlewką - 100 000 szt., Probówki 50 ml PP stożkowe, zakręcane - 3 000 szt., Nakłuwacze nożykowe głęb. 1,2 mm - 1 500 szt., Nakłuwacze igłowe o głęb. 1,8 mm - 5 000 szt., Mikrometoda do OB 200 mikrolitrów - 300 szt., Mikrometoda do badań biochemicznych z żelem 200 mikrolitrów - 400 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie zastosowano
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223., poz. 1655 z późń. zm.) o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; Oraz zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie oceny spełnia / nie spełnia w oparciu o przedłożone oświadczenia i dokumenty, o których mowa poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i zgodnie z §9 SIWZ nr 7/2010, b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) w przypadku kiedy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, g) jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których inne podmioty posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca ma obowiązek złożyć próbki w ilości min 5 szt. z każdego asortymentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach