Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
- Data zamieszczenia: 2014-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Polna 33 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
REGON: 00028884000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.ump.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno - próżniowego pobierania krwi wraz z dzierżawą czytnika do automatycznego odczytu OB - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa systemu zamkniętego aspiracyno - próżniowego pobierania krwi wraz z dzierżawą czytnika do automatycznego odczytu OB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji stanowiący integralna jej część. Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania sukcesywnych dostaw w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem warunków opisanych w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Zamawiający określa: minimalny termin dostaw - 5 dni, maksymalny termin dostaw - 7 dni. 2. W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym, tzn. w terminie skróconym do 2 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w ust.1. 3. Składanie zamówień w formie pisemnej lub telefonicznej potwierdzonej pisemnie. 4. Termin ważności oferowanych wyrobów nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy - urządzenia przewidzianego do dzierżawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia podpisania umowy. 6. Wykonawca zapewnia w odniesieniu do dzierżawionego urządzenia bezpłatnego, autoryzowanego serwisu producenta oferowanego aparatu w oparciu o oryginalne materiały i części zamienne przez okres obowiązywania umowy oraz wymianę aparatu na nowy wolny od wad w przypadku częstej awaryjności - max. 2 naprawy. 7. Wykonawca zapewnia możliwość zgłaszania przez Zamawiającego awarii urządzeń 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (w tym soboty, niedziele i święta) 8. Wykonawca zapewnia maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw w terminie nie dłuższym niż 24 godziny. 9. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw oferowanych wyrobów identycznych z zaproponowanymi w ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//dzp.gpsk.ump.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa probówek, rurek, igieł, adapterów, motyli systemowych, strzykawek do systemu zamkniętego wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do odczytu OB z drukarek
Dodano: 2016-05-09 - Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego do pracowni analitycznej i mikrobiologicznej.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego - zamknięty system podciśnieniowego pobierania krwi 15 ZP 2016
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa systemu próżniowego do pobierania krwi i innego sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do pobierania krwi do badań w zamkniętym systemie podciśnieniowym 10 ZP 2016
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa systemu pobierania krwi oraz sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa systemu zamkniętego i drobnych akcesoriów do pobierania krwi wraz z najmem czytnika do OB i mieszadła hematologicznego
Dodano: 2015-09-01 - Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi i mikrobrobówek preparowanych do pobierania krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Dodano: 2015-06-18